Friday, 20 May 2011

atie the BEAST...

Mungkin hampa musykil dengan tajuk ni..atie dah bertukaq jadi raksaksa???..hahaha...dia mmg raksaksa..raksaksa korea..kalau nak tau lagu apa baru..p ja kat dia...movie pown sama..sure dapat punya..haha..mmg up to date la dia ni...cerita yang baru keluar sejam ja kat korea tu ..terus di download..^-^..kagum aku..hahahhaha..oleh kerana hati aku yang maneh lagi sweet ni...aku buat special dedication kat hg..*wink2..(bunyi itik)...
ni la rupa sebenar atie the beast..haha..xD

jangan marah na atie...haha...this entry just to kill the pain of boringnessssssss~(lupakan ayat yg xbetul itu..sakit ka??knapa aku tlis sakit..sbb jaari boleh naik ketuat ooo dok main fb ngan blog lama2..haha~
penah xkorang rasa lepas cuti lama kan...bila nak start kuliah aje tangan korang akan rasa serba xkena nak menulis..macam gayat pulak pegang pen tu..haha..last2 nganga ja tgk muka lecturer..lps about one week baru mood nk blajar tu datang...aku slalu jadi mcm tu..dan skill menaip aku di komputer secara tidak sedar telah menjadi semakin hebat..*bangga...)~tapi..when it comes to doing assignment , xtahu kenapa boleh jadi lembab plak aku nk menaipnye..huhu

ok2...berbalik kepada kwn aku tadi...acece...she requested for beast song..superb katanya..and dia sangat fall in love with gikwang...*oppa..saranghe~---->saja aku tambah..haha....atie....special for u~~~<3<3

the day when rain come

fiction


aku pulak..yg paling bes..suka layan lagu ni kalo group beast ni...

sebab lagu ni sangat energetic plus maksud yg sangat mnyentuh kalbu...seriyes suka the last part..inertia dia power tu..haha

No comments:

share