Friday, 20 May 2011

happy birthday.. we are now 20 gurls~~20...

hari ini banyak la plak birthday kwn2 aku ni...terutamanya alia the explorer ,syafikah the tataw n byk lagi..tapi mereka ini i nk wish special..*excited baru ada blog...hahahaha...and for those yang lahir tahun 1991..lambat laun bertukar la jadi angka 20 tu pada sapa yang xsambut birthday lagi tu..jadi ucapan kat fb hg dah tua mmg xvalid sebab nanti ampa pown kena gak..=P....*geram ni..haha...**minna-san~~happy sweet 20 yah~~**

seriously~~xrasa macam dah masuk 20 tahun pun...haha...angka 2 kat depan tu mmbuatkan ak rasa tersangat tua...btw..kalo xdak 2 tu kat depan pown semua org anggap aku ni orang tua pown..haha...teringat gelagat anak2 cousin aku...*rindukan mereka...^-^...ada satu soalan ni mmg ak xleh terima..''mak ngah..mana pak ngah...''---->bila masa aku kawin..-_____-''..pastu boleh plak xpercaya bila orang kata xkawin lagi...hello~~mak ngah muda lagi la..haha..macam la depa boleh baca blog aku ni..=.=''..

Lagi satu..kalau keluar shopping dengan akak2 housemate aku kan...cashier tu mesti tanya aku..''ye kak, nak beli ape'',,tapi kalau kat akak2 housemate aku tu..mesti jadi macam ni punya..''ye dik..nak beli ape''...lepas tu..kena bahan la aku ni...xD..apela nasib...hahaha...kak ema memang bangga kalau pergi beli barang dengan dia...sebab aku yg akan dapat gelaran akak tu..o.O..mula la lps tu buat muka bangga..haha..*adess~~

orang kata kalau tua2 ni kena matang..huhuhu..aku ni..bila nak matang tah..aiyark...ak masih suka kuat menyakat  dan kaco kwn2 aku ni...haha..kalo ak matang xbes la kan..xdak orang nk kacau idop ampa~~haha...teringat zaman sekolah..aku sangaaaaat nakal...haha....nakal camne tu...arr...rahsia la..*wink2...

~lagu ni sangat comelll...shuker2..enjoy~

No comments:

share