Thursday, 19 May 2011

kegilaanku~~

Uish..jangan gopoh lagi kecoh...masih waras lagi yer sayer ni..hahaha...cuma apabila aku xboleh tido mlm ni...tangan ni pown dengan rajinnya membuat eksperimen keatas segala mak nenek gamba2 yang aku tangkap sebelum ni...I love nature and anything that is nice and sweet..*kalo tak xla ak layan korea ye dak...hahaha...
first eksperiment aku..wehaaa~~

sungai yang banyak buaya..(dibaca boya)

ada macam zaman jepun tak...haha...

Add caption


kat bandar xjmpa la benda2 mcm ni,,hehe

nama kat atas tu semua hak milik mutlak aku..hahaha...kalo berminat..pm saya yer..*perasan jap..haha..mula2 ingat nak letak nama cahaya photography tu..tapi..bila dah siap buat tu baru teringat..eh..xde orang pakai ke nama ni..jadik..ak pown google la...alamak..suda ada la..tp kat indon..xdak kna mgna ngan ak pown..hhaha..tp xpe la..malas nye pasal nak tuka..aku pown pakai la nama aku n nma fav samaran aku tu..ngee~~sbb tu nama lain2 kat bawah tu..hehehehe...

sambungan:

http://cik-bulan.blogspot.com/2011/05/kegilaankupart-2.html

No comments:

share