Thursday, 19 May 2011

kegilaanku~~part 2

lupa nak bagitaw yang lokasi ni gambar ni semua kat kampung aku yang terchenta..haha..tahun ni kalo raya kat kampung lagi rasa2 cam nak p shoot kat tengah2 bendang ja...hehe..^_^..pacat naik baru taw..pastu mnjerit2 cam pa agy..hohoho..*teringat time kecik2..sampai menangis kot~~adik aku la..aku x..haha...=D

time sunset

kenapa aku suka gambar ni??huhu

makan mau syer ha~~mereka berkata

lepas aku tgkp gamba ni je..trus anak kambing ni mati..termakan pokok beracun..i x bersalah ok...haha

actually this is a natural heart on the ground..aku main snap  je..malas nak lukis..haha..sbb tu la bentuk xsempurna

mmg suka sgt stail hitam putih ni

ada rupa macam postcard x..*wink2..



kenapa xmengantuk lagi ni...almost 5 am..haha..xpe la..tggu subuh..nanti tido xbgn pulak...=D
p/s:kalau nk tgk lagi cantik..besarkan gamba tu..=3

No comments:

share