Friday, 20 May 2011

suju 2011 twitter update..^-^





dalam byk2 gruop k-pop..aku paling minat suju(super junior) ..^-^
kenapa??~~sebab osmet2 aku terutamanya kak A (ala2 lam surat khabar) telah memperkenalkan aku 
dengan mereka~~jadi, cinta pun mula berputik...hahaha..
~kibummie  4eva~
sebelum korang tengok..if u are boys~~don't see it bcoz u'll hate em'..haha..*kwn2 ak 
kalau yg laki ni mmg suka menganjing la pnyanyi korea ni..haha.kata jmbu la..
gay la...macam2...tapi kalau snsd diorang tu layan gak...ape dah~~=____________=''..



ololo~~knape cam takut je tu..=.=''
serious i thought that is cake at first...=.=''
apabila heechul merenung~~donghae jadi banner..=)

that is dog~~not Odie's hedgehog ok..(n,n)?
tengok..tangan kami bersih taw~~
xperia x8~~

minat suka2 je..xde la se'fanatik' mcm sesetengan org tu,,huhu..just 4 fun...tapi ak layan je mane2 group yang bes..hehe..

No comments:

share