Thursday, 2 June 2011

best iklan ever..hehe

Assalamualaikum semua..^-^...ni ada satu benda nk kongsi ngan hampa semua ni..rasa macam xbest pulak layan sensorang..meh ni nak bagitaw..iklan ni pasai pencuci muka ja pun..tapi sangat best sampaikan aku pun terasa nak pi thailand beli..hahaha..**ada ka manusia camni..
-->aku la tu..sapa lagi kan..hehe..tapi memang sangat kreative + sweet..spa yang dah tengok xpa la..nk syer ngan yang xtengok lagi..kaih2...










apa motif baling botol tu pun xtaw..haha..lawak seyh..

ending yang sweet..

12 comments:

shizune said...

bunyi cm dia sbut semut e. haha mn hg jumpa ni? lawak ah.. haha

ASaDa RyutaRo said...

okay... siyes punya best citer ni! rupa2nya kawan dia tu pun ada tatu lipan kat lengan! dah la bentuknya kelakar. HAHAHA..

part kena pukul tu mmg tak boleh blah. diorang pause manual!

cik bulan said...

@shizune:haha..ada lagi lawak...iklan diet..nnt aku syer..kuang3x..mmg la jenama dia smooth e..dah jadi trend aku adik bradik sbot smut e tu..hehe..garnier yang ak pkai pon dah jadi smut e..haha

cik bulan said...

@asada:mmg klakar pun..bukannya bentuk lipan pun..bntuk jahit...yang part kena pukul tu kan..perasan tak laki jahat tu gerak2...haha..kantoi habis

fina my honeystar said...

semut e! kah3! kelakar giler!!!!!!
belikan kte satu cik bulan!!!

cik bulan said...

fina:boleh ja,,t aku soh tok ndak ak blikan..haha..(kantoi cmpoq siam)

sofeafaudzi.photography said...

alaaa... x dapat nak tengok.. badline. huhu!

cik bulan said...

rugi taw..haha..datang lagi lain kali..^-^

sofeafaudzi.photography said...

datang lagi la ni.. ehehehe...

cik bulan said...

amboi...laju...haha..tengok la byk kali pun..janji tak jemu...^-^..bila tengok tu mesti layan feeling taw..haha

Xavi De said...

haha..iklan dari Thailand mmg bangang2...
skill xpuas ati, maen baling botol camtu..:p

JoHoReAN BoY iN PeRLiS, . . . who misses his hometown so much in MuAR,JoHoR. :D said...

orang2 thailand memang kelakar la, . . . . . hahaha, tapi tetap sweet, . . ... . .. . . .. . . aku duk kat tepi thailand, kat Perlis je. Orang2 melayu thailand memang kelakar dan comel2, . . . . aku suke sangat entry ni, . . best, . .

by JoHoReAN BoY iN PeRLiS, . . .
who misses his hometown so much in MuAR,JoHoR. :D

share