Sunday, 5 June 2011

doakan aku hidup petang ni..huhu..

salam..mood sekarang:gabra + ketaq..xpa ka nak tulih kedah ni...huhu...aduyai..jangan buat cam ni kat mak hampa...





-tumpahkan kuah gulai
-atas karpet
-terkena kusyen
-dan paling leceh ...kerusi makan tu tmpat dok dia kusyen..
-mmg naya la ni...huhu..hope my mum dont kill me


memang la tragik sungguh mak nak bunuh anak..hhaha..tapi aku kna siapkan telinga aku ni tebai2..sampai berdarah kna berleter nnt..
grrrrr..hahaha


mak ak ni bkn xtaw...dia kalau kna kapet ksayangan dia tu..todiaaa..nala nnt kna...#.*


habih belemoih baju aku ni..waa~~~mencit la...situasi sekarang..mak masih lam bilik..huhu..penat oo sejam aku dok cuci tadi..haru btoi..taw2 la..kapet tu berat nanang..patah blkg ak ni angkat sorang2..T.T..nasib badan..


tadi lapaq gila perut sampai nyanyi lagu p ramlee pon dah hilang..xleh la pasni dok depan laptop dah..huhu..bye2..(ayat tragik-->menanti hukuman mak aku..wahahaha...)..


apa2 pon boleh..jgn restrictkan aku dan laptop suda..hehe..


p/s:nak hapuskan bukti lagi...

3 comments:

alif haris said...

haha .. gdluck for usaha peghapusan bukti .. haha!:D

chanz said...

pandai buat pandai cover...haha..so kantoi tak?

cik bulan said...

alif:bukti xberjaya dihapuskan lah...haha
chanz:oiih..mestila kantoi..haha..tengah jemur kat luar kapet tu hjan lebat pulak dah..hahaahaha..kantoi suda...berdarah telinga ni..hehe..o.O.

share