Thursday, 30 June 2011

durian n cukai untuk telefon mudah alih prabayar?

       Assalamualaikum semua..apa khabar?..harap-harap sihat la yer..jangan jadi macam saya..kepala sudah mau pecah ni..pening punya pasal. huhu..macam mana tak pening..menu makanan dari pagi sampai petang durian saja memanjang..huhu..


      Tak cukup dengan pulut duriyan, kita tambah dengan pengat duriyan beserta kuih berinti durian..@~@..kalau hampa kat tempat aku la..tobat oo nk makan dah..tapi ayah aku pulak buat cerita sedih..''kak ngah, xdak sapa dah nak makan tu..kesian, penat-penat ayah beli''--->udah...aku dipujuk lagi..*grr...haha


      As a result, now i am having a great moment with a damn disturbing headache..=.=''..berada dalam dilema ..tak makan ayah merajuk..makan, bertambah sakit..tulunnn.. ....yang dulunya aku seorang hantu durian..kini telah bertukar menjadi manusia..*bangga x??..dah dekat sebulan wei..tiap2 hari durian ja dok hadap..mau pengsan daaa~oleh itu, hantu durian mau bersara..sapa nak durian ni mai nak pi pos buang..berkampit durian ni ha..aduyai..fenin2..


    Dah2..hampa bukan xtaw..blog cik bulan ni sebelum masuk isi intro dia gempak kebaboom gitu..walawei..ni aku terbaca dekat bernama. Katanya sesiapa yang menggunakan plan prabayar(macam aku), akan dikenakan cukai perkhidmatan sebanyak 6%..bermakna kalau kita topap RM 10 akan ada RM 9.40 je..=.=''..


    Ok..this is so great..lepas ni nak boh cukai apa lagi? laptop?berokben?facebuk?..grr...ok fine..xmo tacin2..kalau rasa nak lebih kepuasan i'll put the link below..toodles..tak leh nak ulas panjang2..laptop ni dah nampak cam deriyan....i have to take a rest..T.T..tata

bernama 

19 comments:

Apeach Blogspot said...

laa..matila lau laptop n fesbuk pun ada cukai gak..>.<

siti kektus said...

haha, sabar je lah~

tapi doyan sedap apa,

hari tu, kite cuma dapat makan 3 ulas je. yg lain semua adik da bedal. huhu

Akulah Pak Lan said...

Harap2 jamban tak kena cukai

Wanie said...

haha..nape ayah nak merajuk lak klu tak makan?
mungkin dulu2 dok selalu mkan kot, sbb tu dah jd manusia skang..kui3

cik bulan said...

apeach: kalo yang tu ada, i buat rusuhan..wahahaha..bajet berani..(o.O)

Kektus:alahai..cikitnye..cik bulan dah makan lebih 10 bijik..-.-''..*muak~


pak lan: bukan dah mmg ada ka?



wani: ye la..ayah kechiwa xdak org nak makan..hahaha..sebab terlalu banyak deyan kat dapor tu..>.<..aww..terjadi manusia sbb mkn deyan..camne tu..hak3

run aziluz said...

internet lembab so aku x jumpe chatbox kau haha. aku nak balik KL nih. :3

Oppa Kudin Nz said...

same la..
balik2 umah ade durian jugk..huhu

Akulah Pak Lan said...

jamban mana yang ada cukai?

pha is said...

ish... x abeh2 nk menyusahkan rakyat... geram ni...

khairul akmal azman said...

sume duit!
ape da!

nape shoutboix xde?:(

APAN said...

musim durian ke skang ni?x pasan lak...area aku ni lom nmpak kemeriahan durian lagi...

Ringgo said...

ada lagi ka doraoyan ..

apik pehe said...

aihhh..abes semua nk naik..huuuu..cukai la pulak

cik bulan said...

aziluz: xsenonoh la ekau ni..haha..:3

oppa:besa la..musim la ni..

pak lan:la..hat dok bayaq nk masuk 40 sen tu..hehe..=P

pha is: geram jangan sampai makan mencit tu sudah..haha..kurang sekor nk wat eksperimen kang

cik bulan said...

khairul: mata duitan mungkin?..ade disebelah tu..=.=''

apan: kawasan manakah anda duduk tu..plik bin ajaib..=P

ringgo:ala..dah habis..(tetiba ja..haha..)

apik: tu la pasai..aiya,,mmpoih camni

GR said...

durian sedaplah! hehehe. cukai untuk prabayar?? biar betul?

APAN said...

kawan dok pahang.haha...mlm ni try tengok kat pasar malam...

Muhd Aizie said...

NAK DURIANNNNN ! aku suke duriannn wei ^^

ArulchelseA said...

cuak aku cite ni...kih kih kih

share