Monday, 20 June 2011

hantu durian

salam semua
rasa macam lama xupdate..huhu
tadi best2 tengah dok karang entry baru..mak aku panggil..
aku pun pergi la tengok..(anak mithali la katakan)
sekali kena pelawa makan benda alah ni la...
habis satu bijik tu aku makan sorang..muahaha
heaven gila rasa
dapat kat hantu durian ni..malam ka siang ka..tak kira..aku main bedai ja makan..

*****
CONCLUSION:entry baru tergendala dan masuk entry durian..harap maklum..huk3

kalau tidak entry pasal ini:
buku hematologi yang dah lusuh ditelan zaman--[ok..aku tipu]]

budak tadika yang tekun mengacau kakaknya-juga tipu..haha

yang terkopak tu aku makan..seorang diri..hak3x..

kecil aja durian ni..tapi isi dia manis bukan main lagi

lihatla..sebelum esok aku kopakkan kulitnya..muahaha..*gelak kejam

heaven oooo...
apa-apa pun salute kat mak aku la..dia tengok ja buah tu dah tau..ha..yang ni durian oren ni..yang ni durian kuning ni..isi banyak la biji banyak la..semua mak aku tahu..betul pulak tu..huk3..macam tengok magik ja tadi..tapi atuk aku lagi hebat..(dialog mak aku yang merendah diri)-->''tokwan hang tu sekali tengok ni satu jujur(bahagian) tu dia taw dah ada berapa ulas''..

kalau aku?? bakat memang tak diwarisi..muahaaha..nak tau sedap ka tak..masuk mulut dulu la no..hahaha..

p/s:tak sabar nak kedarah sampai licin duriansssss2 ni esok..hehe

9 comments:

Amirul Aqiim said...

whoaa dh lme x mkn durian..huhu

cik bulan said...

g la beli..musim sekarang ni..haha...lega oo dapat makan..hyum2

Haru Biru said...

aku rasa.. hang hanya mewarisi bakat makan durian dengan lahapnya.. kakakakaka.....

cik bulan said...

haru jongang: hg jeles la tu xdapat makan. eleh..kalau dapat kat hg ni kedarah xhengat donia..kakakaka

NUR AIN AZMAN said...

wah, terliur aen , HUHU

soooooour said...

nak sikit...........

aLyA_syGS said...

sedap nye duriann....yg kampung lg sedap :)

Anonymous said...

Panen durian :D

blogtube said...

pergg!!! terbeliak mataku melihat 'raja buah' nie.... gerammmnya (dh lama x makan) mau x geramnya! hahahhaa

wargggggggggggggg kurindu padamu... oh duriannnnnn...

blog cik bulan tersenarai dalam list terjah bersama myobw...

share