Wednesday, 1 June 2011

ZOdiAk dEnGAN liPAs....

ZOdiAk dEnGAN liPAs....

ini kesinambungan daripada cerita saya itu hari..huahuaua..maaf la ye..mmg agak sengal post itu..hehe..tak bace lagi?? klik sini




Aries

Ah!jerit trlebih dahulu,kemudian dngan pntas mngejar lipas smbil brkata ’jgn lari!kau berhnti di situ!’

Taurus

Dia akan brsmbunyi di mana2 pnjuru dinding smbil brkata :tolong jgn dekati aku,kau juga jangan pergi ke mana2 .duduk diam2 di sana sehingga mak aku blik dan kerjakan kau!!’

Gemini

Apabila Nampak lipas,dia dengan selamba menangkap misai lipas,kemudian buang ke luar tingkap.CoOol..

Cancer

Pijak dia sampai mati?!.Oh tidak! Ia trlalu kejam! Cancer x smpai nak bunuh malah akan mnghalang orang lain membunuhnya.

Leo

Lipas yang berani! Berani kau mencerobohi kawasan tuan puteri?! Jeneral, arahkan askar untuk membunuh lipas ini! (aku pun xtaw pasaipa jadi lagunie..=.=’’)
                          


Virgo

Menuju ke arah lipas, kemudian dengan perlahan-lahan memijak lipas itu sehingga ia mati. Pastikan tiada kesan kotor yang ditinggalkan..(euwww..geli ok..siape virgo bek ngaku cepat..:P)

Libra

Nak pijak atau tidak? Kalau pijak, nanti kasut aku yang kotor.Malas pula nak lap kasut.Tapi, akalu tak pijak, nanti beranak pinak pulak...makin banyak jadinya..(bila libra dah siap buat keputusan, lipas pun dah lari entah ke mana dah..hahaha)

Scorpio

Berdiri di sana tanpa bergerak.Apabila lipas datang kepadanya, tiba-tiba angkat kaki dan pijak dia.Dia akan pijak lipas itu sampai organ dalaman lipas itu keluar, barulah dia puas hati. Kemudian dengan senyuman keji melihat mayat lipas tersebut dan berkata.Dah mati??

Sagittarius

Langsung tidak hairan dengan kewujudan lipas. Lipas bukan lah masalah besar.Kalau mahu mati, datanglah kepadaku!!Biar aku tolong kau!!

Capricorn

Capricorn yang berhati-hati dari awal lagi telah menyediakan cara-cara untuk berhadapan dengan lipas. Mereka telah menyediakan racun serangga..=D

Aquaries

Lipas..??Ehm...serangga yang unik. Di dunia ini ada berapa ekor lipas agaknya? Bilakah lipas yang pertama dilahirkan? Kenapa dia berwarna coklat tua??kenapa????Oleh kerana perasaan ingin tahu yang membuak-buak itu, dia pun telah lupa nak bunuh lipas tersebut..akhirnya, lipas tersebut meneruskan keturunan mereka dengan bahagia..XD..hehe

Pisces

Waaa~~Takut..siapa nak datang selamatkan aku??**menjadi muram**..Alahai, kenapa nasib aku begini? Aku ialah orang yang paling malang di dunia ini..T.T



p/s:ape zodiak korang..ehm..btol ke..ce cerite..ce cerite..
aku mestilah taurus..haha..lagi terang dan bersuluh gitu..hehe..

2 comments:

Amirul Aqiim said...

sy virgo! hahaha :P

cik bulan said...

hahaha..geli ok..=P

share