Saturday, 16 July 2011

alkisah anak patung bahagian 2

warning..otak aku gila2 mlm ni..tapi diganggu oleh cik vampire yg kejenye nk menggigit aje,,kena kancing gigi ke hape..haha..beliau menggugut beta supaya publish jugak entri hantu ni..satgi beliau gigit ...urgh...haha..=P...cik vampire..nah..=D..bahagian 1 di SINI...maaf..elemen seram xde..sebab otak aku sedang mood gila2..hahaha..harap maklum..



-----------------------------------------------------------------------------------


Macam biasa, aku letakkan Cit atas kerusi, tiba-tiba , perutku terasa senak bagaikan dicucuk2 dengan susuk mak ngah. Pundi kencingku juga menunjukkan isyarat bahawa tangki sudah penuh. Jadi, sebelum segalanya terburai di bilik, aku berlari dengan pantas membawa Cit menemaniku..

''Cit..tunggu depan jamban ni taw..Jangan nakal2 intai Su yer..Cubit pipi nanti..^^..''

''kau hingat aku teringin sangat??''..Cit berkata dalam hatinya. ''Cis, hancing lagi masam. Berapa tahun mereka2 ini tidak mencuci tandas. Jijik sungguh beta melihatnya''..


Cit berjalan perlahan-lahan dengan harapan dapat lari dari jamban yang busuk itu. Tetiba beliau disambar dari belakang..


''Aiye..camne cit leh ade jauh ni..jom2 masuk bilik..lalalala~~''..Su seronok baru lepas uhum..uhumm..


Dalam hati cit.."apesal tangan budak ni semacam. Reti istinjak tak nih..euww..*muntah doploh seken*..''


************************************************************


Di sebalik semak..Aiman gusar melihat Cit ..Jamban orang kampung..Biasa la..boleh sekodeng dari luar..ngeh3..*Aiman sudah naik belang dan tompok pada hidungnya..==a.Jahat uh..Tetapi, skodeng bukanlah hajat di hati..


''Rantai bukan sebarangan rantai. 
 Rantai dari pulau kejora. 
 Indah malam dihiasi bintang,
 Silap langkah, menjadi jua..------------------------>[jadi ape weyh??*cik bulan bertanya..haha]


Kehulu-kehilir Aiman berjalan mundar-mandir..teringat dia akan peristiwa seminggu lalu . ''Isshh..kenapa la aku ni bengong sangat eyh..gatai tangan bawak Su ke tempat tuh.''..wajah Aiman kembali suram. 


Ayoyoy..amma..appa..mau buat gimana ni sih..Harap2 elok saja..Kalau diorang basuh si Cit tu habisla...bakal huru hara dunia ni..


******************************************************************
Di rumah aku -waktu:pagi..


''Ya robbi...Ape ni Su???..hancingnye bau patung ni...''


Dalam keadaan mamai...''Ape ni nek..bisingla su nak tito..*uwarghhh-->menguap''..


''Kamu tengok ni..bau cepat...''...ditekupnya anak patung itu ke muka aku.perghh..bau telo..hahaha


''bluekk..hancing nak mampoih .. Sapa kencing ni nek..ish3x..tak de sivik punya patung. Ade ke patut kencing sesuka hati..=.=''


''Sayang, saluran kencing pon dia xde. Dah2..jangan berdalih..Jom mandi..kena basuh si Cit nih dengan kamu2 sekali.Jom..jom..''..tanganku ditarik dengan ''manja sekali''--->aww..hahaha


Dalam hati Su, ''ala nek..bukan sengaja..semalam masa dalam toilet tu, su dengar ada benda berjlan kot..Paastu ada suara kecil berbisik2..nak basuh kencing pon secebok dua ja..hahaha..*takuut*..tangan tak sempat basuh pon xpe..Cit kan ade..keh3x.''..


***********************************************************


Monolog dalaman Cit:''cis..memang tak reti beristinjak budak ni..pengotor tahap cipan''..jaga la hang malam ni.......*evil laugh......................................................................






bersambung....






10 comments:

blog-tips-kurus said...

eeeeeeiiii....!! hehe!

anahiettah afibs said...

ana smbung...ana sambung... itu dekat blkg hutan sana diaorg nampak ada...anak patung main patung

sleeping_maniac90 said...

hahahaha..
kalo ptung leh kncing, cayalah..
tkut seyh..

KimiCnoL said...

hahaha..
patung pon boleh kencing ye..
tang mane dia kencing tue ;p

cik bulan said...

@blog-tips-kurus ooooooooooooeeeeee..haha

cik bulan said...

@anahiettah afibs salah2..ce teka lagi..nenenenene..=p

cik bulan said...

@sleeping_maniac90 ala..normal la patung moden..ada attachment urine mungkin..hahaha..senang kata kita amek pad kencing atok saye jadi pundi kencing dye..teheee..;D

cik bulan said...

@KimiCnoL aik..mna ada tulih lam ni ptung kencing..=.=''..ngigau ke bang..hahaha

ishiko said...

besambung besambung

vampire's lovex said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! sambung sekerat jugak !!

apa kes ;la su kencing x basuh kah kah kah...

hantu pon x nak kawan. haha

share