Tuesday, 12 July 2011

konspirasi!!!!!!!!!

Selamat pagi semua..*mata cekang*...

       Nasib malang ah harini..~.~...pagi tadi dalam pukul 4 pagi..aku masih menjadi burung hantu yang menjaga keamanan dunia..'dengan kuasa bulan..aku menghukummu'...:D..ingat senang ka..sejak dua menjak pegang kontrak jadi cik bulan ni..kenala i tunggu uolls tido dulu kan..hahahaha--->ayat xle blah..

tetiba saja:[peristiwa tegur menegur di kotak jerit..haha]

zureen: singgah sahur

bulan:makan megi lagi ke zureen..haha..ade air panas??=P

zureen:ada2.. bulann.. mau tau? tadi time zureen ambil air panas dekat blog senior ada bunyi perempuan menjerit.. menangis.. banyak kali!!

bulan:ye ke..eii.xtakut ke

zureen:takutt! sebab air tu lambat sangat nk isi termos zureen.. ayat kursi je lahh.. eee memang tak sedap hati dah tadi.. nasib tak nampak apa2..
hantu comei
---------------------------------pluppp----------power off tetiba----------------

baru nak sampai klimaks cerita seram nih..potong stim btoi la..aiyooo..(malam ni nk sambung story mory lagi..tehee~..u know la..gurls~~..hahaha)

-----------------pang---------------kebaboooooommmmmmmm--------

      sambil tutup muka dengan bantal--->astaga..blackout teruih lepas tu..guruh paling kuat seumuq idop aku..ini siriyess(wonderpet)...gila gabra..henpon kat mana pon tak tahu..aku terasa seperti berada dalam lubang hitam..tanpa sezarah pon partikel cahaya..sekali dalam hati aku berdoa...ya robbi..bagila cahaya sikit nak cari henpon..

*sriapppp*...satu pancaran cerah betoi2 depan mata..hamek kau..terketaq2 oiii....

dan aku juga berjaya jumpa henpon aku..*yey*..--->retarded jap..=..=''

       serious takut..sbb katil aku betul2 hadap tingkap..sekali kilat ja nampak terang oo..kalau dikira dari pandangan kasar aku...kalau kita kumpul tenaga kilat tadi..lam 50 tahun dapat tenaga elektrik percuma kot..sebab kuasa gegaran dari guruh tu sangatlah kuat sampai bergegar lantai rumah aku nih..*scary ok..--->agak hiperbola disitu..hik3x...
im scared..
       jadi..aku pun menuju ke bilik adik aku dan mengetuk pintu bagai nak gila seperti babun yang kami jumpa kat zoo haritu..*takut punya pasai..haha..(tapi tak dilayan..cait...sampai dia tuang sekolah kot harini..sedap tidoq..hujan lebat kan..pergh..dengki aku tengok dia tido..--->jangan salah sangka..aku nih kakak yg baik..ye la..aku amat mementingkan pelajaran untuk dia buat bekalan di hari tua nanti..kalau dia kawin nanti nak bagi makan bini dia apa??pasir??kulit deriyan??..jadi..dia kena belajar bersungguh-sungguh..(^-^)...*padahal waktu aku taip entri nih dia masih atas katil berselimutkan selimut cap ayam yang lembut tu..dem..hahaha...

       dan dalam kesepian malam..nak sentuh lappy blackout la pulak..battery laptop tu dah kemana hala tah..hahahaha..(baru aku sedar battery lappy ilang..tah2 Tura(adik aku yang bongsu) ambil buat main masak2 jadi tempat golek plastesin...=.=''..bukan boleh dia tu..nak kena pi cari nih..adess)...

        Disebabkan oleh kebosanan dan ketakutan yang melampau...jadi aku online la guna fon..kacau kawan2 aku sekoq pon xbalas..hahaahahaha..*sadis*..pastu hampa taw dak..ada la dalam RM 15.19 ...lepas aku online lam 5 minit...dia kata baki tak mencukupi.heran aih...dan aku hnya sempat tulis 1 status ja kat fb..coih..cek2 baki ada 60sen je..pergh..bengkak lagi bernanah hati eden ni..*tetiba menyesal..kalau tak dah dapat shawl dengan duit yang kena telan tadi..seyes xpuas hati...@~@..

       pasaipa aku masih segar nih..sebab semalam aku tertipu dengan nescafe lebih milo yang rupanya seperti milo padahal ianya kopi--->faham x??..jadi malam tu aku pun minum dengan enaknya dan lazatnya..walaupun sedar rasa dia lain sikit..tapi dah sedap..aku minum sampai habis..hahaha....*ni la padahnya minum air orang lain disaat mereka tido..keh3x..2 hari pulak la aku xleh tdo malam..=.=''haish..[saya sangat sensitif terhadap kafein..harap maklum..ahahahaha]..

p/s:follower box dah muncul kembali..i miss him so much..muahhhh..*geli mat...mat...mat..*--->aku pon geli baca..haha

      Moral of the story..jangan mengumpat dan minum air orang dimalam hari..hahahahahahahaah..aku masih rasa adik aku sengaja  buat konspirasi penipuan air yang seaakan-akan milo tuh..taw la dia bengang air dia bancuh selalu hilang..haha..bukan salahku..tangan aku yang amek..hik3..=p..selalunya air tu yang memanggil i...i x bersalah...i cuma kesian kan dye ada lam peti ais lama sangat..buahahaha..

psst:ini ditulis pagi tadi..buahahaha

24 comments:

rara pinkmafia said...

huaaaaaa siannya dye.hehe

cik bulan said...

cik rara:kesiankan sape??hahaha

Amirul Aqiim said...

mengarut. =.='


"aku terasa seperti berada dalam lubang hitam.. tanpa sezarah pon partikel cahaya"


terbaekk ayat nie.. ^^

msredcheesecake said...

cik bulan,
online dalam gelap...nape tak terus tido jer...

i am S!L4H.. said...

blackout itu seram . haha

Wanie said...

M.O.S --> jgn jadi burung hantu malam2..:D

cik bulan said...

@aqim: hahaha..budak sains..camni la..*muntah*

cik bulan said...

@msredcheese:tu..dah bagitaw kat atas..hoho

cik bulan said...

@silah: sangat..tambah2 kita ja masih hidup masa tu..dem..xtaw nk pi mana..hahaha

cik bulan said...

wani: mos tu hape..^_*

Aki said...

hakhakhahkahkahaka.. cik bulan ni penuh ngan hiperbola lak ea.. ^_^.v..

cik bulan said...

aki:shuuuuuuuuu..diam2 sudah..haha

sleeping_maniac90 said...

aigoooo..
milo ngn kopi pn xknl ke.. ahahaha

cik bulan said...

hahaha..dia boh milo kot kat kopi tu..hahaha..*memang konspirasi..=.=''

sofeafaudzi.photography said...

gila seraaammmmmm --'

cik bulan said...

@SOFEA:o.o..uh..uh...

Farixsantips said...

Nice post and keep posting :)

ifwat said...

haha, patot tiap2 malam jadi owl! :D

meaw said...

patut lah sunyi sepi ! blacout ye kak,kahkahkahkah! bulan, jom joh=get sambil nyanyi lagi gelimat,auwwww!haha

cik bulan said...

@fari:thx

@ifwat:^_____________________^


@meaw:cis..ni la salah ni ade org xbagi dia nih sirih..kan dah naik minyak...hahahaaha

apik pehe said...

hahaha..mek ni suke bikin ketakutan dimalam hari la..hehehe

cik bulan said...

@apik:tengok bawah katil..wehaaaaa~

saiazuan said...

biar betul kucing tu kena gigit..huhu

cik bulan said...

@saiazuan:erk...lupa ka..kmu la baby tu masa kamu kecik...hahaha

share