Sunday, 17 July 2011

kutetap menanti..spongebob??



cis..tak boleh tido lagi mlm ni..apa nak jadi nih..wahaha..nak merapu xde idea..baru aku tahu seksanya idea lari untuk seorang penulis..keh3..*bajet*...mungkin aku patut membina penagkap obor2 spongebob dan menyuruh krabby patty menngkapnya..euww..hahaha..tetiba teringin pulak nak rasa krabby patty tu..bohong la kalo korang xmau rasa..kalau suruh adik bongsu aku mesti dapat punya..versi plastesin..keh3x..kan bagus mlm2 ni dapat dengar mr krab kira duit, bermain trompet dengan squidward..dan berkarate dengan si berbulu sandy..hahaha..mungkin bermain dam aji dengan patrik dan mengajar gary puasa..[?]..*sekarang dah syaaban woi*

jangan buat2 lupa, walaupun dia siput babi, tapi dia tak haram woh..selalu budak2 la nanti tanya..jangan pegang..siput tu..sebab nama dia ada babi..haram oo..mak kite kate babi tu harammmm...*adik...salah tu..penampaq satgi..baru ada akai..*.aku pon xtaw motif nama siput tu..mungkin dari strain yang sama??hahaha..*penjahanam asal usul menatang*....haha..dulu time kecik2 aku dan kawan2ku ada habit hodoh melumbakan sipot babi ni..sangat bes..sebab hanya budak xcukup umo je akan bersorak cam gile nak sipot masing2 menang..haha..*saat itu memalukan*..hahahaha..

lepastu kalo jumpe sipot babi yang paling besar akan mula kepung dia tak bagi jalan n cari geng2 tadika pergi tengok dan mengagumi kebesaran siput ba tersebut..*aku pon xfaham motif kanak2 itu*..hik3x..

Yang pasti kelembikan badan sipot itu menggelikan aku..haha..pernah xterpijak[?]..bunyi dia kruchy woh..hehehe..pastu kasut akan disamak limapuloh seken..*berdiri bulu kening teringat*..bluekk..=P

p/s:entri ni sangat random..dan aku xtaw kenapa boleh masuk jiwang lagu tu dengan spongebob--->gary[?]..hahahaha...yang pasti, korang layan jela lagu tu,,,^^

**aku jenis spontan..ape ade lam otak..tu yg dikeluarkan..hahaha**harap maklum..**

28 comments:

Radsmil Nasir said...

i'm a fan of spongebob..really lyke it xD...hik3

vampire's lovex said...

eiiii tak reti tdo !!! hahahaha...

:P

cik bulan said...

@Radsmil Nasir i know..cuz u really look like one..muahahahaha

cik bulan said...

@vampire's lovex nyah..kau knape..jeles lettew..=P..awainye bangun..tah2..malam tadi...hahaha

Zackey said...

tak boleh tido...sebab teringat Malaysia dapat jaring 3 gol mase lawan Liverpool...

fyna said...

sppongebob and gary?
hehe..fyna suka sangat diorang.
;)

Elie Lily said...

sedang membayangkan spongebob tgh nyanyi lagu ni..hahha

sleeping_maniac90 said...

amik la spongebob tuh.. y pntg patrick gua y punya lalala

cik bulan said...

@Zackey saya xberminat dengan hal duniawi camtu..harap maklum..*acewaaahhh..

cik bulan said...

@fyna

ya..saya dapat lihat dari wajah anda..=P

cik bulan said...

@Elie Lily perghh..u sangat romantis..sapa watak laki hensem ngan pompan cantik tu???*kenfius suda

cik bulan said...

@sleeping maniac: haha..i know..bela suami nmpak.=P..xpa2..yang pasti plankton i punya..hahahahaha

KimiCnoL said...

euwww..xda benda laen ke nak maen..baek maen bab* betol2..ngeh3 ;p

boleh pakai ke petua nie??

meaw said...

crunchy u bila terpijak siput vavi tu... kalau makan agaknya cane la,miahahahahhaah ;P

p/s: maaf tak suka spongebob,haha

Amirul Aqiim said...

erk..
speechless..
sy suka plankton..
sbab dia cute mcam sy..
lalalalalala~

Akulah Pak Lan said...

Aku pernah makan kraby patty percaya tak? haha

BIG BOSS said...

layan seyh lagu neyh!

PinKy MoMMa said...

hahaha malam2 teringat citer siput..aih camnerla dik..

psstt ada sape2 nak join pinky momma GA..berpeluang menang GA dan blog promo slama sebulannnnn!

http://www.pinkymomma.com/2011/07/pinky-momma-wrangler-likers-give-away.html

cik bulan said...

@KimiCnoL erkk..u nih...u main la vavi tu sensowang..saya nk main ngan piglet..dia comel..hahaha

cik bulan said...

@meaw
kalau makan masak lemak cili ape sedap woh ghua bagitaw..lendir2 gittew..hhahahaha

cik bulan said...

@Amirul Aqiim cis..jgn curi plankton kesayangan beta woh..

cik bulan said...

@Akulah Pak Lan pak lan kedarah bnda lain dia taw la..hahaha

cik bulan said...

@BIG BOSS wah..boss mmg big la..keh3

cik bulan said...

@PinKy MoMMa likers sipot..>.<''..hahaha

tomato said...

pandai jugak si nikita ni nyanyi . hehe ;p

muhamad hanif said...

cik bulan menjiwang ?

Err, bulu tengkuk saya naik dengan rakusnya..



AHHAHAHAHAHAHAHA

cik bulan said...

@tomato tengok la sapa cegu dia..ni..cik bulan ni..hahaha

cik bulan said...

@muhamad hanif haha..*tgah bayangkan bulu tengkuk camne..haha...ataupun rambut tengkuk..[?]----->merapu dah..=.='

share