Tuesday, 19 July 2011

SEGMEN : TERLIUQ WAKTU BERBUKA PUASA


              segmen ni tutup 22 Julai 2011,hr Jumaat ye.nk join tekan banner..


Salam semua..ngeh2...dalam sedang usha2 dashboard , ternampak banner
ni..*tertarik*..haha..jgn otak pink..aku tembak ngan pistol ayaq satgi..aku tertarik tajuk segmen ni la..haha..oleh kerana ternampak dengung utagha tu..jadi..bersiap sedia baca entri ni lam loghat utara..hahahaha... Bab2 makan ni aku memang laju ja..on ja beb..haha..jadi..dia suruh list mknan yg buat kita terliuq time bukak posa..*kecoq ayaq yuq ni..hahaha*..teruk betoi perangai aku nih..sapa utara paham la kot..muahaha..*saja buat ayat kejam*..


*mengimbau situsi ke pasar ramadhan bersama housemate2 sem lepas dan bersama* *keluarga terchenta*

  • cis..ayat atas tu nak tacin kan..hahaahaha..sapa soh dok bagi teringat..keh3x..
  • ok2..melalut plak..fest sekali kalau pi pasaq ramadhan tu aku nnt cari ayaq tebu dengan ayaq nyok..haha..yang ni memang superb..pastu pak aku suka gak beli ayaq soya ...campuq cicau..umphh..haha
  • second favourite..ayam percikkkkkk..aku nanti pi godek2 kat kedai tu cari yang paling besaq ngan kuah dia nampak pekat2...auwwwmmm..
  • spagetti basah (aka mee basah)..walllawei..*kecoq agy ni*..awat spagetti??aku pon tataw..saja nak bagi nama femes..[?]..hahaha
  • popia goreng macik jenab...tapuh wei..sedapppppppp sangat..T.T--->TERINGHIN ni
  • tomyam mak aku yang superb duperb..(^_^)>.ayah aku kalo kena mak aku punya tomyam ni..memang memuji sakan..seingat aku sejak aku kecik2 kot ayah aku nnt guna ayat ni..''mak hg ni kalo bukak kedai laku ni''--->ayah, mak kan bekas chef hotel..hahahaha
  • kuew teaw (betoi ka eja ni) basah goreng ngan telur extra (cayaq weih)
  • pastu..mestila murtabak..ngeh3x..murtabak apa tah yang daging dia cucuk kat besi pastu main potong2 tu..ha..yg tu a feberet..(hampa taw ka..hahaha)
  • yang ni jangan lupa..kanji..wajib woh..naik beskel pi amek kat masjid..hahaha..*aku dah lme xbuat keje tu..skrg tugas adik aku..hahahaha*
  • terlupa lak last ni..makan cendoi a..buat seniri..sedap ooo..:)...hehehe...
wah..kalo nak list lagi tak habis ni..Cik Tira..>.<''..awak membuatkan kelaparan dan kemengidaman saya melonjak naik 100%....haha..sapa baca ni ..silalah lapaq sekali..tuan segmen paham kot noh..pekat sikit ceghita ni..haha..*eksaited punya pasai..ngeh3x...*

jangan la tengok kite..*ayat nak kover lpas buat entri gelojoh kelaparan nih..hahaha





23 comments:

muhamad hanif said...

weh !


belum pose lagi lah.

cik bulan said...

anip: ala..lagi bpe minggu lagi je..hehehe..mne nk tahu woh..dah ade segmen ni..eden join aje..^_^

Akulah Pak Lan said...

ni entri teaser untuk bulan posa...

Bro ahmad said...

semoga berjaya :)

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

uishhhhh
tak sabar dah ni tunggu bazaar ramadhan. aummm!! (^^,)

adeeb khairudin said...

aiyorkkk. dah la tgh pose ganti. hahaha. terliurrr T____T

Athira Husna said...

huhuhuhu..ramai blogger suke mkn murtabak ye time bulan pose! sy pon da jd lapaq da ni.. hehehe.. tq ye sudi join,.

abah khalisha said...

belum puasa sudah ada entry pasal juadah berbuka ka??hehehe...meh g tgk krabi island lah.

Acik said...

mlm karang kat sini ada pasar malam ler ... heheheeee! harus ku terjah!

syarifahsidrus said...

aduh...lapar..hhaha

cik bulan said...

@pak lan.: haha..betoi gak..miahaha..bulan posa pon ade teaser eyk..


@bro ahmad: thx sis..hahaha


@gadis merah jambu: sama la kite..tapi kamu janji nk blnje kn..kan..haha

@adeeb:alololo..ciannye..:D..HAHAHAHA..*mlm ni g pasar mlm balas dendam aww..haha

Miss Y and Her World said...

alamakkkkk!! bila baca kuey teow basah dengan telur extra tu terus berjejeh-jejeh air liur. yahooo!!! nasib baik malam ni ada pasar malam. nak beli char kuey teow yang paling best. jangan jeles naaa.

Oh, Lelakimu Istimewa !
Sibuk Jaga Hati Orang, Hati Sendiri Sumbat Dalam Tong Sampah

Amirul Aqiim said...

tudiaa aih!
semangat~
@_@

Amirul Aqiim said...

tudiaaa aih!
semangat~
@_@

ifwat said...

wow, belum pose lagi la.. cepat sungguh mereka.. hahaha

btw, goodluck ya bulan :)

amir aizat said...

yaq nyok? haha kelakar

cik bulan said...

miss y: anda xdibenarkan menjeleskan diri saye..hahaha


aqim:mau taw r..haha


ifwat:haha..saye buat ni bukan kerana nama..*acewaaah

amir aizat: eleh..xpaham lettew..=P

Akulah Pak Lan said...

mesti la ada...dah trolling dah ni...hahah

cik bulan said...

ye la tu pak lan oii..hehe

Diary oF Mine said...

huhuuuww.... xlama lg puasa.. best2....!!!

KimiCnoL said...

lapaq2..cepat belanja ;D

HAHAHA ;D??

Athira Husna said...

it's ur turn!

http://tirana91.blogspot.com/2011/08/merisik-kabar-group-3.html

miezah said...

memg terliuq habis ..
~selamat berbuka~

share