Sunday, 31 July 2011

Ucapan puasa dari cik bulan

Assalamualaikum kakak2, abg2, macik2, pacik2,adik2..ngeh2..
esok nak puasa dah..cam xcaya..sekejap je masa berlalu..
aku telah secara rasmi menanam anggur yang xberbuah dah 3 bulan dah..hahaha
selamat la ade korang2 semua pengubat duka dan lara..(acewahh..ce bangga sikit..haha)
sempena nak masuk bulan Ramadhan yang mulia ni,
cik bulan berjanji akan berkelakuan macam perempuan ..hahaha..
ok fine..gelak le sesuka hati kowang..=P..
ni gamba cilok gugel..gmba bawah aku pnye..haha
mintak maaf la segala gurauan cik bulan yang nakal lagi sengal ni kalo ade yang tak shuke..lalala~
ade sape tah sengal boleh tanye kenapa cik bulan sengal..meh sini nak jawab..sebab dia comel..agagagaga..
Kenapa cik bulan janji nak berkelakuan cam pompan..
alasan dye,,tah pape jep ade manusia boleh menanyai jantina cik bulan,,adooii nyee..
tak cukup ke header bebudak rebena terencat ngan nama 'cik bulan' lagi..=.=''..sungguh pelik bin ajaib..hahaha..
ke korang pon musykil gak..ade yang nak kena babap nih..grr~
taraa~terimalah ucapan xseberapa ni..sila save buat wallpaper..hahaha..maaf, tangkap guna kamera hensetku yang murah tu jep..=P..

seriously yang penah terasa ke marah ke..kite mintak maaf banyak2 ngan kowang..(^-^)..0-0 ek..moga ramadhan ini membawa sesuatu yang bermakna buat kita semua..^^..
(ku mengharap kan ramadhan kali ini penuh makna..agar dapat ku lalui dengan sempurna-------->kan dah nyanyi..hahaha)

seriously , i mean it..hehe(cam pelik jep bi aku ni..lantak la..agagaga)

ok..sape2 tahu tak bangunan tu bangunan ape..kah3..itula queensbay yang malatops tu..suka gmba ni sebab cam ade kat arab..haha..acteli nak cropkan unta masuk sini..tapi cam xsesuai..kah3..(acteli aku malas..=P)


incik unta yang ohsyem..nak tunjuk unta ja..sila abaikan budak tu..hahaha
agak2 yusuf taiyoob nak tak bagi aku jadiik model kurma lepas tengok gamba ni..hahahahaha..cam ape je i love unta(aku kena hacked ngan adik aku nih..hahaha..)


p/s:dah buat page untuk dilike di fb..kalo suka cepat2 like..sila masuk melalui butang fb tuh..kalo xlike cepat2..cik bulan delete blog nih..(mengugut)--->i mean it..@~@..kijam nyee..

like la kat SINI ..ngade tol aku ni..hahahaaha..

malam ni pakat2 pi terawih taw..sapa cik bulan dapat tangkap BW, nak kena hawin kot lubang tingkap nih..@~@..hahahaha..

ucapan part2 nanti i sambung ye..ngeh2..sambil2 tu..klik la churp2 merata2 bagi lepas duit baju raye tahun ni..(cis..bajet)..#kbai..assalamualaikum..^^

25 comments:

misyamissyou said...

selamat berpuase! :D

Nur Atikah said...

selamat berpuasa ^^

ekin alias said...

happy ramadhan :P

KimiCnoL said...

kak bu ingt kimi nak maafkn kalau xdapat kurma yusuf taiyoob??hahaha
selamat berpuasa kak bu ;pp

saiazuan said...

slmt brpuasa :)

ietchan-kun said...

selamat berpuase..jgn nakal2..hahaha..

ïêmå å¢klê§ said...

awat cik bulan xnaek je unta 2..
lagi cerah masa depan nak jadi model kurma..
hikhik

EkaBukanMakcikKau said...

perghhhhhhhh tu jejaka mane plak kau buat tepek kat entri kau tu ? dah lah ritu letak gambar drogba jadi suami kau ishishish kesiannnnn . selamat berpuasa untuk kau bukan untuk aku dalam masa 4 hari ni . ya , aku memang dalam usaha menjeleskan kau . bahahhahahaha

EkaBukanMakcikKau said...

PERKARA YANG KAU WAJIB KAU BUAT SEBELUM PUASA.KAU NAMPAK PUASA DISITU?INI BERMAKNA JIKA KAU TAK PUASA,DOSA KAU AKAN BERTAMBAH.FULAMAKKKKt

cik bulan said...

selamat berpuase gak semua..

iema: hahaha..air liur unta ni kemain banyak..xlalu la nak naik..yek2


eka: kau dahla xpakai tudung, ko dye pulak rmbut tu kale merah..xpose plak..aish..ape nak jadi ni..patut aku hntar je kau skolah henry guni tu..buahahahahha

AzatLazat said...

selamat berpuasa cik bulan.jaga anak elok2

muhamad hanif said...

saya dah lama maafkan awak.


lallalalal ;)

Amirul Aqiim said...

selamat berpuasa cik bulan.. ^^
ye sy maafkan anda.. kih3..



btw, kenapa cik bulan sengal?
eh2 cik bulan nie sbenarnya laki ke pmpuan?


*larilajulaju

sleeping_maniac90 said...

slmt bpose hehehe..
itu kah rupe queensbay.. bru ku tau haha

eja said...

slmt berpuase cik bulan..=)

iefa ujang said...

salam ramadhan cik bulan :)

Shawn Razaleigh said...

selamat menjadi perempuan..hahaha

yg smpai kaki2 lu censored kenapa? haha

cik bulan said...

Azat: anak bulan tu keluar skali jep..xyah jaga..hahahhahaha..=P


anip sengal: saya juga(mata ke atas, tangan ke dada)..haha..cis..nyesal mintak maap awal2..hahaha


aqim:siap hg aku buat pengat duyan perisa aqimah nnt raya ni..aku t post p perak spesel punya..haha..tapi hntaq kat zoo tepeng jela eyk..lalala~

cik bulan said...

sleep: xlah..tu baru satu side..nmpak kechik..padahal besauu oo..sampai ade north, south area..hahaha


eja n iefa: sankyou minna..:D..domo arigatou ne~

shawn : muslimah la katakan..hahaha..(ok..kasut aku kotor..agagaga)

Aku Afzal said...

haha.selamat berpuasa 22hari ye bulan :)

cik bulan said...

encik afzal:--->nak amek hati..erk..pepandai jep..selalu 21 hari je,,kah3...=P

koala said...

selamat berpuasa semua :)

Ina Hashim said...

salam Ramadhan buat cik bulan....:)

**::CIKNUURUL::** said...

cikBulan,.slmt brpuasa,.dh hri kedue dh,.ehe,.

eh,sape la yg dok tanye jantina cik bulan ni,.kehkehkeh,.klako,.adeii

cik bulan said...

cik nurul: tu la pasai..cam hape je menanyai jantina ku..adoinyee

share