Sunday, 21 August 2011

Angau~~

Assalamualaikum teman-teman ku..ngee..sila bayangkan aku menari kongga ni..haha..eewahh...aku terasa macam orang sedang keangauan sebab abang sayang bagi hadiah jugak nak dekat raya ni..haha..boleh la cover balik duit aku sopink ptg tadik..macam taw2 ja aku dah sengkek ni..ngee~..

Terasa bagai ada bunga-bunga cinta berputik..harum baunya menyegarkan diriku..bagai mendapat air tebu sejuk dikala berbuka puasa..arghhh..indah dan nyaman terasa..bait-bait cinta mula segar menular kedalam benakku..inikah yang dikatakan cinta sejati??..baru sahaja aku ingin curang..lama menunggu tidak kesampaian..dihantar surat balasannya tidak ku suka..diputar belit ayatnya..huh..sesungguhnya aku tidak mengerti sama sekali...tidakkkkk..tetapi...dikala harapanku mula pudar...kini kau kembali menceriakan hari-hari aku..:D..terima kasih juga kepada kucingku meaw yang meyakinkan aku agar tidak putus harapan dengan abang sayang...dan..kini aku telah berjaya mendapatkan hadiah darinya..tenkiu meaw..^^

Sekali dapat abang sayang bagi 3 teroih oo..:D..fest time ok nak habaq kat hampa..org lain dah beribu-ribu melon..aku baru nak merasa sekali ni..sobs~...maaf entri ni perak sikit..haha..time aku nak tinggalkan blog bersawang la hadiah abang sayang mai bejalan haha..apa lagi hampa..mai tgok sini sila klik taw..nk kad raya x??*acece..membodek plak si bulang ni..xde bodek2..wajib tekan iklan tuh..kah3..kalo tak...kalo tak...=teeet= *aku nak mogok makan ketupat sorang diri* dan *mungkin akan bunuh diri dengan pasang bom mecun bawang*...

bersyukur sesangat.^^..hadiah abg sayang,,ngee~

p/s: brr...alhamdulillah..kenyang berbuka tadi..kah3x..
p/s:tenkiu MEAW..aku sayang hang..haha..
>

>

43 comments:

ezzu said...

dpt hadiah terus jer angau....kalu dpt kreta ke rumah ker cm mane...????

AzatLazat said...

weh tak aci la macam ni
nak jugak weh
huhuhu
:p

Jiejah Gorjes said...

wahhh dpt duit raya...akk pun nak gakkkkkk

Cik Ca'ah said...

cewahhhhh
blh dpt duit raya byk la kan bulan kann kan kannnnn?
hik3

Cik Bell said...

hahhaa..kemain lagi abg syang..ceitt.

KimiCnoL said...

untungla dapat be..

Si Pujangga said...

wah bestnye. BE pujangga tak masuk2 lg pun.. huhu..

nasyitahahmadzaini said...

cik bulan,,,mercun bawang tu camne? ;p

cik bulan said...

@ezzu: kalo cenggitu..saye kwin terus..harharhar

@azat:ok2..t aku agihkan 20sen untuk ko taw..taw..:D

@jijah gojesh: akak..klo nak amek la..kah3..[tapi akak kan tue..kne r bg kite....=p]

@ca'ah:insyaallah..*acewah..gaya jwb mcm retiss

HARITH ISKANDAR said...

huiii besar2 pon maen mercun bawang gak ke?hehe

Bluewendy said...

syiook nye..terus angau nih..hihih..alhamdulillah.. BE Cik bLuewendy lm masuk2 pon..huhu..=.='

cik bulan said...

@cik bell: hahaha..ingat nk tamatkan separuh je cite abg sayang ni..haha..tapi satgi jadi kot lain plak...bnyak salah sangke..susah..:P


@kimi:fest time kot stlah 4booolan berblogging..ngee~alhamdulillah..

@pujangga:jgn risau..teruskan usaha..^^

@nasyitah:oooh..kamu xtahu??bahaya gile ok mecun bawang tu..sbb dia bawang r..dan sangat busuk ok..pergh..perghh..kao sape2 bau tanpa henti..boleh mati..harahrhar

Xavi De said...

ekkk..lagi sorang bercerita pasal BE, kamu org ke-2 pakcik jumpe pagi ni. even pakcik pasang iklan kat belong pakcik, pakcik tetap xpaham ngn mende nie..=..='
so, xleh nk bayang gembira tu tahap mane..
pape pun tahniah la ye, sbb kamu hepi..:D

nasyitahahmadzaini said...

gile...mecun bola penah dgr...mecun bwg tahun ni br dgr kot...(bpk kuno nye sy) ahahaa~

meaw said...

yeayyyyyy!tula aku kata, kalau kita tau cara dia macamana memang tak lekang nak pandang je si abang sayang tu,hahaahaha! sesiapa yang perlukan tips sila tanya meaw (sori terpromote,haha)

apapon, kita berblogging bukan keran uang semata-mata, (bestkan dapat duit,haha) kita berblogging kerana minat :D

aku sayang ang jugak cik bulan,mai kaihhh nak peluk ang,haha :P

Anak Wak Mail said...

tahniah..syoknya dapat sampai angau eh!

ietchan-kun said...

baru dpt hadiah skit.. (^_^)v
ingatkan angau dpt bangau td.. hahahaa..

ArulchelseA said...

tahniah la..aku tk penah dpt lg..

fatinadawiah said...

nak gak nak gak!!!!jelesnyer..huhu ^^

chiLleD...!! said...

tumapang gembira..leh r banjer pasni kan..=)

Fikri said...

tudia.. syok bkn men aih. haha.

Aku Afzal said...

hehe tahniah mel :) dapat gak akhirnya ye? :)

penyisir rambut said...

wow..dpt BE tuh...
sy ade dpt BE..tp skunk da jd ME...susah nye nak maintain...sob3...

Akulah Pak Lan said...

amboi seronok no dapat duit..tahniah2...hehe

sleeping_maniac90 said...

curang!!!! abng syg mna plak nih?? i nk cmpak mana????
hahahahahaah

Shorim Kasih said...

share2 sikit..belanja sahur sat gi ka.

Dunia CMRatu said...

huhu.. bila nak merasa BE tak tahu la.. :(

Fz27 said...

amboi.. siap menari nari lagi... huduh nya hehehehe

tia @ Ini Kisah Tia said...

wah panjangnye entri :) dapat BE tuuuu ..

saya dewi said...

boleh dah nieyh bagi kat dewi duit raya yerk? kiki =P bagus sayang. teruskan oke ^^v

cik pha said...

tengah bygkan kau menari kongga hehehe

muhamad hanif said...

wooo !


dpt BE, tahun ni boleh bagi aku duet raya lebih yaa..



AHAHHAHAHAMUNIRAHAHAHAHA

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

tahniah ye . hehe

bestnye la :)

WAHIDA ALIAS said...

cait..igtkan abg syg...hahaha

Da LovaC said...

untunglah...untunglah...keh3..=D

Cikya said...

tak faham pasal BE ni..
orang tunjuk meter pom blur..
T__T

Cik Azizah said...

wah hadiah raya! nak jugak! hehe tahniah yunk!

Wanie said...

3 JE??waaaa..banyak2..kena aktif blogwalking & update entry tau..baru duit tu naik banyak :)

Amna.Qadeeja said...

da klik,bak sini duit raya bwahaha

untungla abg syg bg adiah keh3

sukasuki said...

hamboih hang. sekali dpt 3. tu diaa.hehehe

caliph shuriken said...

congratz dpt BE ^^
nk dapat byk income drp BE tu kena bW kasi trafik tinggi.. gambatte...

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

taniah la.....3 sekali...bak mai 1 buley tak?..lame x dpt BE...hehehe

alif haris said...

weyh bulan mst duit hg dah byk kan.. belanje kefci cepat !
aku smnjak jarag blogging, BE pn jarag datag.. dulu kemain mcm hujan

share