Sunday, 14 August 2011

apakah itu sang kembalai..

Harini sangat serious yer..sebab ini adalah hasil tesis saya dan encik man ..kami ni adalah generasi pertama seumpamanya dalam dunia yang menemukan DNA sang kembalai yang dijaja merata dunia oleh tuannya, sang ketayap..haha..
kegembiraan terpancar..
     setelah di proses dan dikaji dengan teliti, terdapat keganjilan dalam struktur2 DNA dan berlakunya mutasi gene..chromosome 52 telah diduplicate menjadi chromosome 52 setengah...kami syak mungkin hasil dari sang ketayap yang baru balik dari jepun..jadi..sedikit sebanyak agak terkesan disitu..Seperti yang kita semua sedia maklong, kesan radioaktif sangat kuat ya di sana..jadi..sama-samalah kita berdoa agar dijauhkan dari makhluk mutant ni..ayoyoyo...

    Hasil kajian prof man, beliau menyatakan bahawa kembalai itu adalah spesis kambing..tapi..dari penemuan saya pula, saya mengesyaki bahawa makhluk ini adalah sang kelembai..ya...kelembai..tak tahu apa itu kelembai??ini saya sertakan penerangan tentang menatang tersebut..
________________________________________________________________________

Sang Kelembai merupakan makhluk ghaib yang menghuni hutan tertentu di beberapa tempat di Malaysia. Sesetengah tempat dipanggil Sang Gedembai.
Sang Kelembai mempunyai kuasa sakti yang boleh menyumpah sesiapa sahaja menjadi batu. Sang Kelembai biasanya berada di dalam hutan dan pantang kepada bunyi bising ketika berada di dalam hutan. Jika Sang Kelembai tertarik dengan bunyi tersebut, Sang Kelembai akan menegur. Manusia atau binatang yang ditegur akan menjadi batu.
___________________________________________________________________________

takut an muka dia..haha
OMG..nampak tak..sebab tu la tuan dia tu suka sangat nak tayang sang kembalai ni..merata-rata tempat dia jelajah..hahaha..matila prof bulan dengan man pasni..kena sumpah jadi batu..dem!!..hahaha,,

p/s: kepada sang ketayap, silalah menyuruh gabungan kambing+sang kelembai=sang kembalai anda tidak menegur kami...haha..kami nak merasa raya pada tahun ini..:D..hahaha

watak2 hebat:  prof bulan-paling cute ..
                       prof man-man kete..*bangga weyh..haha
                       sang kembalai=mangsa
                       sang ketayap=cit aka afzal sukahati..bahahaha..

p/s:lalalala~*berlari2 anak kegembiraan..:D

 
>
>

*nak majok xjadi..hai bloggers..^^..kah3x..im back..=P

17 comments:

mankete said...

kah kah kah kah sang kembalai dah terlepas ke ahahahahha

hati2 nanti sang ketayap buat entry balasan kah kah kah kah kah

Aku Afzal said...

kahkahkah sebelum den buat entry, ekau dah siapkan entry dulu yek!!haramm.hahaa

cik bulan said...

@mankete:tahla..sang kembalai tu masih ade pada sang ketayap..depa nak pi terawih malam ni..hahahaha

cik bulan said...

@akuafzal: mana da haram..halai ja..=P..kah3x..tangan mau laju r..hahahahahahaha

p/s:sang kembalai sihat??

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huhuh.. kira se kelembai ne kategori spesis terancam la yerk.. kena sedia kan habitat yang sesuai untuk beliau ne..... hehehe

Akulah Pak Lan said...

dia bleh sumpah orang jadi lisa surihani tak?

Saiazuan said...

agak seram wajahnya

EkaBukanMakcikKau said...

perghh hensem siot , fewitttt mmmuahhh <3 jom nikah sayang .




bhahahahaa

KimiCnoL said...

wargh,hensemnya..nak ngurat sikit..hahaha

tzmlt converse said...

hahahhahaaa...sang kwmbalai...org jerteh tak pnah dngar pn..

sleeping_maniac90 said...

encem seyh mka kelembai tuh..
sob3..


ko jgn kne sumpah jdi batu lgi..
tggu abis raya dulu ok..

simanis said...

oh afzal sang kembalai...takutnyerrrrrrrrrrrrrrrrr...akakakakaka

bloghok said...

ada org muah3 kalau macam tu aku nak jadi macm dia gk lepas ni...kahkakhkah

cik bulan said...

@topik:haha..ko arh yg sediakan..=P..dia xleh ade pompan..laki je kena handel..haha

@pak lan:setakat ni dia taw sumpah gajah ja..hahahaha..klo jadi lisa surihani, bulan soh dia sumpah pak lan dulu..=P

cik bulan said...

@saiazuan:haha..macam muka ko an..kah3


@eka:ko mmg..taste ko tu lelebih ..xpe..aku jadi wakil..dia kata setuju asalkan ko tukar jantina jadi pompan sejati..wakakakaka

cik bulan said...

@kimi: xyah ngorat sgt..ko mmg isteri dia no 2..dah lupa??hahaha


@tzmlt: femes belah utara ja..tetambah perak..:D..

cik bulan said...

@sleep:eleh..rindu nak bace entry2 aku lettew..kah3..(or ko nk duit raye..=.='')



@si manis: haha..ensem an..lalala~boleh la masuk meminang pasni..

share