Wednesday, 24 August 2011

Dahlia Teck mulut itik??

Assalamualaikum semua..jwb comei xjawab gendut..

Harini ada satu benda baikk punya nak cerita..haha..aku tataw la sapa dok mai cari nama dahlia teck ni lam blog aku..4 hit plak tu..kah3x..seriously aku tak kenal pon sapa teck ni..pastu gugel la..oh..upenye skendel si khairul fahmi...dah2..jangan buat muka pelik..aku tahu la fahmi ada skendel..tapi tak hafal la dengan pompan mane..hidup aku ni banyak lagi mende nak pikior dari gossip2 retiss ni..hahaha...


ce kowang tengok..haha..aku aser ni mesti golongan2 pah bedah gossip2 hangat ni..mulut itik lah..madah ape tu??haha..pelakon yang bercerai??amboi2..bebulan posa ni nak jugak mencari orang bercerai ye kak/abg/kabang(ni yang 50-50)..muehehehe..

tengok wei..aku boleh buat ayat dengan keyword ni..dahlia teck mulut itik sedang mencari madah-madah untuk menghilangkan bengkak di mata akibat melihat pelakon yang bercerai dalam drama spy-myeongwol..hahahaha


Oleh sebab xmo mengecewakan manusia yg search dia ni..nah gambaq sebijik aku boh..zasssssssss..



ini kah yang dimaksudkan??..haha..teeeeeeeeeeeeeeet..

cikgu aku memang selalu bagi aku A+ punye kalo bab2 ayat jamak ni..hahaha..*kembang
>



>

p/s: dahlia..ni sape tah punye keje ni..i xbersalah ok..*tacink

15 comments:

Ct Aja said...

wah upanya ramai yg suka bc gosip...ki3

Cik Ca'ah said...

hahaha
kaki gosip pa hg bulan
kahkah

Saiazuan said...

ape benda tu?

ika said...

hahaha~ xtahan gelak baca entry nie...asal si dahlia tu leh link ke snie ek? ada scandel pape kot dgn dahlia???????????

caliph shuriken said...

kreatif btul ayat jamak awk, hukk...

**::CIKNUURUL::** said...

dahlia tu??,.ermm,.

muhamad hanif said...

Err,

kemsalam dhlia yaa.



AHHAHAHAMUNIRAHAHAHAH


okbai.

amranaiman said...

mulut itik ek.. muncung2.. :P

Encik JI said...

mcm2 ad kt blog ca'ah. haha.

universal btol

AzatLazat said...

kalo cik bulan mulut apa?
:P

chiLleD...!! said...

kih3..kesian..

Che Deen™ said...

mulut itik? haha..

sleeping_maniac90 said...

cm itik ke mlut dia?? hahaha..
cm ne ko cek keyword nih..

Hans said...

hahahaha
asal diorang kata dia mulut itik
sakit perut aku ketawa

alif haris said...

cik bulan mulut itikk. eeuuww

share