Saturday, 27 August 2011

hi kowam..

amboi hampa..bukan main seronok lagi noh aku publish cerita tu..semua dok pakat nak panggil aku mama..chait..ni aku yang nak penampaq sedas ni..hahahahaha..

Sebenarnya entry tu aku silap timing la pi publish..ingat nak publish jumaat..tapi set masa kat autopublish tu pi silap plak..malam tu aku bukak..terkezut aku..omangai..tak pernah aku dapat sekali komen dekat 50 tuh (tmasuk komen entry2 yang lain)..haha..hampa memang suka kan bab2 aku kena naya ni..grr~..*gigit2 kuku*

Aku dah tak tahan dah hampa dok wish aku kawin cepat la pa la..mengarut semua tu..chait..dah2..lagi aku biaq post tu lagi ramai dok gatai2 tangan wish benda pelik2..hahahaha..aku doploh tahun taw kalo kowang xtahu la..[motif:aku masih muda..:P..*bluekkkkkkkkkkk]..

Cerita tu panjang lagi..tapi aku taw xdak sapa nak baca dah sebab aku xmo tulis pon..kifkifkif.(--->tercekik semperit)..malaih r nak tulih..satgi dok bahan aku lagi..chait..podahhhh..*majok gaya ibu2 mengandung
>





>
p/s:dah2 la tu wish muka keibuan la apa la..bertambah sedih aku taw kowang ni..sobs..T,T..nanti raya aku nak pakai tempurung kelapa atas tudung..agak2 ade x orang berani panggil aku mak diowang..bahahaha..xD

**tengah ready nak kumpul tempurung kelapa..ekeke..aku design mcm topi..mesti cantik kan ada riben2 pink besar2..hahahaha..

==2 hari xonline..harap maaf ler..online pon jap2 je..aku dan balas jejak 2 3 org jah..nanti aku kalo aku boleh main tenet agy ku jalan joh2 p blog ampa na..hihik..*peaceeeeee..(^-^)v

==.tunggu la entry2 lain..dah set autopublish..:D

dan lagi satu buat aku hangin..tempat komen bukan tempat tinggal jejak ok..kalo stakat nk kata jalan sini sila tulis dekat shoutbox sebelah atas kanan muka budak rambut terbang tu..kalo xnampak la..@~@

5 comments:

muhamad hanif said...

Errr,


mcm-mcm lah auntie ni.



wakkakakakakaa !!

Cik Bell said...

jalan sini ;p

cik bulan said...

@anip:kalo aku antie ko ape..ko kan tua agy dari aku..bwahahhaa

cik bulan said...

@cik bell: hamboi2..lama dah idop??-muka garang tahap alien-

uh..lpe plak lagi satu jenis malaun paksa2 follow ni..lpe nk buh atas tu..hahahaha..gozilla betoi

sleeping_maniac90 said...

hai adik, mrajuk ke???... (nk amik hti) hahahaha..

share