Monday, 15 August 2011

Kopi beracun

Kebanyakan produk haram dijual secara terbuka oleh peniaga warga asing

KUALA LUMPUR: Kementerian Kesihatan mengesan 40 jenis minuman segera dijual di pasaran mengandungi bahan beracun dan kimia seperti Sildenafil, Tadalafil, Verdabafil dan Sibutramine yang boleh membawa maut jika diambil tanpa pengawasan doktor.
Kebanyakan produk itu didapati dicampuri bahan racun berjadual yang digunakan sebagai perangsang seks dan bahan pelangsing yang kebanyakannya dibungkus di kilang haram di negara ini.--->ni ke punca bayi terbuang??peransang seks??omo...omo...

Berita lanjut dan untuk mengetahui cara kesan produk minuman dicampur racun, dapatkan akhbar Berita Harian di pasaran -->ayat ni tak leh blah an..haha..potong stim toi..baru nak baca penuh2..
>
>

p/s:sumber berita harian..aku samgat bosan tahap dewa semalam..ni aku godek2 lam tenet..sapa xbaca agy silakan baca..hahaha..cenoeet ja pon..>.<''

p/s: benda merbahaya ni dalam minuman segera tuh..pasni semua pakat2 masak dan bancuh air lam rumah seniri ok..then korang bawak botol pergi memana pon..angkotlah bekal air tu ok..lebih selamat camtu dari tetiba terminum air yang ada perangsang seks..aww..tak ke naya nanti..=.=''
minumla sampai kembung cenggini pon..asalkan sihat..ye dop??haha
nota hidung:tekan iklan bulan boleh..nak kasi lepas subang raya..kah3x..ur kindness is highly appreciated..:D

25 comments:

Nur Fiyzza said...

xmolah minum air byk2 takut kembung..huhuhu

sleeping_maniac90 said...

lps nih mnum air msk suda huhuhu

Akulah Pak Lan said...

empuknya..buat bantal pun sedap..kah kah kah

muhamad hanif said...

semuanya dah beracun sekarang ni..


nak kena minum susu ibu jela kan,

padle said...

aku suke minum air suam..murah dan sedap!

Xavi De said...

pakcik sejak dari sekolah rendah sampai sekarang, amalkan bawa ae minuman sendri dari rumah sekiranya hendak kemana2..:)

Diary oF Mine said...

minum air sampai moncit... cam kak bu... hahaa... :P

chiLleD...!! said...

adeh..memcam hal lah sekarang ni..bhaya sana sini..kalau tk hati2 hbislah..

KimiCnoL said...

perangsang seks tue ape?? *inocent..hahaha

dhiera said...

takut ye..
dorang ni sekarang asal bole jual je jadi~ tamak sungguh

Fikri said...

Tudiaa.. besaq aih perut dia. hehe

syrupmasin said...

kopi ape..kopi ape :D

ietchan-kun said...

bulan muncitttt...hahaha

khairul said...

bahaya nih

Saiazuan said...

white cofee ad dlm senarai x? hehe

bloghok said...

batal pose aku tgk perut dia ni..kahkahkah

kelembai mana?kahakahkahkah

iefa ujang said...

beracun??aishhh...mcm ni xkn nk telan air mineral je kot.

cik bulan said...

@anip:haha..ko jela boleh minum susu ibu..hahaha..ko kan bebudak agy..=P

@pak lan:bukan bantal je..nk buat katil pon boleeeeeeehh..haha

@sleep:ok..klo hg minum ayaq lain jaga..haha..*muka seriyes

cik bulan said...

@padle: sedap??haha..air masak kurang manis tu kan..hahaha


@ufa:eleh..mne de kak bu buncit..=P..tu perut kimi arh..hahaha


@chilled:butui tu


@kimi:haha..nmpak sgt otak ko blue..=P

cik bulan said...

@sirapmaneh:nak taw pi la beli surat khabaq..pastu mai bgtaw aku nah..hahaha..:D

@ietchan:eeleeeh...chan busuk lagi hitam lagi merelit..(paham dak ni??kah3)


@saiazuan:kalo bangla tu kulit kale putih termasuk kot..hahaha


@bloghok:dia tutup aurat ok..xnampak pusat..hahaha..*ajaib acteli muat pulak seluar tu..haha..kelembai ada lam perut budak lam gamba ni r..tu pasal besar semacam ok..haha

p/s:ko tak marah kan aku amek gambar kau masuk sini??*___*..xD

Fathiah Hamim said...

senarai nama kopi tuh pun pelik2. memang tak la nak minum. heh

cik bulan said...

fa...tu nama bahan kimia..haha

nadia fatihah said...

air peransang seks. hahahaha, sengal jeeerr :P

alif haris said...

walaweyh besaunye perot :D

klik ur heartbeat :D

akMaLdacOsta said...

ni mesti pengaruh yahudi kan buat kopi cenggini....

share