Sunday, 28 August 2011

Macam beruk daa~

Pada suatu hari yang tenang..masa aku tengah mengulor atas katil..tetibe pintu bilik kena ketuk kuaaat oooii..pastu aku heran la..ekelehh..kacau r orang nak tido..time tu je tetibe ade kekuatan hulk hogan nak baling kerusi kat adik aku tu..kakak..kakak..menjerit punya kuat..eksaited plak tu..

Pelik sangat la adik-adik aku ni..Nak kata kena rasuk.. hantu xdak plak..hurm..kena sawan kot??..hahahaha..

Rupa-rupanya..hampa taw dak pasaipa?? Ada posmen mai hantar surat..hahaha..aku kesian betoi la..sampai cenggitu sekali eksaited diowang ni pacik posmen mai umah..macam dapat surat dari kekasih hati..padahal surat tu untuk aku..hahaha..

Korang tahu tak perumpamaan dia bagai beruk dapat ke-ep-si ..cenggitu la adik2 aku terloncat-loncat..bahagia pasaipa pon tataw..haha..aku rasa macam nak pi hantaq surat kat umah seniri ja tengok adik2 aku ni syiok sangat.hahaha..xD..

Terima kasihla cik ana..the first kad raya that i got for this year..:D..

mestila kena rahsia alamat dan nama femes i tu..bwahahaha


nak skodeng tulis ape tekan bagi besau..:D
>




>
Pada hari yang sama jugak aku dapat shawl dari GA cik putih tu..shawl hitam putih dan cekak reben merlit-merlit..kah3..tobat aku xpkai reben tu..muka cam anak orang nanti..kah3x..tak sempat nak snap gambo..sibuk buat kuih wei..hahaha..tapi macam jodoh plak sebab baju aku taun ni kale putih bunga hitam..huhu..*mak aku pilih..gerr..hahaha

Rezeki aku ada lagi..hahaha..cik sepit kuku bagi aku 20 hengget det aye..sbb aku join contest susun2 tu..haha..masuk suka2 ..dapat plak an..tu la tuah namanya..:D..ngee..kowang2 yg lain xde ke nak bagi aku det aye ni..lame xmerasa..T.T..tetiba aku teringat kisah dulu2..tapi xsempat nk cerita..nanti2 kowam tuntut aku cerita la ye..hahaha..

=autopublish=aku dikampung=menjadi orang kampung semula=hahaha=boleh buat menantu..kah3x..

27 comments:

syasya said...

gembiranye die dpt kad raya!

muhamad hanif said...

untunglah wehh !!

cik bulan said...

@syasya: tu adik2 i ok yg over smacham..tapi seronok la jgak..lme xdpt kad raya..dapat mcj je slalu

@anip:berbaloi-baloi..hahaha..mne kad raye kau..kad raye aku ko dah dapat smalam..:D

budakampung said...

gua takde kad raya tahun ni..chett


meh datang tengok freebies raya:
http://storyofateenagers.blogspot.com/2011/08/freebies-selamat-hari-raya-aidilfitri.html

muhamadsufian89 said...

untunglaa dapat 1 kad raya. sy dapat 5 je. haha :p

budakijaupendek said...

ala jeles la.
mau jugak! haha

cik bulan said...

@budak kmpung:xpe2..esok mai amek kad raye kat blog aku nih..kul 12..:D

@sufian: wei pian..hg ni kat aku xhntaq pon..T.T..kedekuit..huh..*nanges..ala..blagak sangat 5..bluekk..ko xdpat shawl kan..kan..aku taw r ko free hair..bwahahaha..jgn jeles..:P

@budak ijau:erk..esok2 dapat lettew..:D..taun depan kita prepare kad raya awai2 nah..^^

Cik Ca'ah said...

kawin kawin!

cik bulan said...

@caah senget..bluekk..haha..ko ni kawin xabeh2..jage kau ade entry spesel pas raye ni ngan tajuk caah sudah bertemu jodohnya..:D

Fikri said...

Tudia.. seronok aih. cam kanak tadika kemas. haha.

Laila Majid said...

amboi kad raya print je ucapan die.haha :)

Akulah Pak Lan said...

aku tak pernah dapat kad raya..sedih kan?

muhamadsufian89 said...

ala kalau dapat shawl pun aku buat lap kaki je la. bahaha :p

Miz Novexx said...

nak kad raya jugak!!!
nak nak nak... hahha

selamat hari raya,
maaf zahir batin yep cik bulan ;)

Cik Ca'ah said...

hahahaha. bykla bertemu jodoh :P

bloghok said...

ko bukan nak hantar kat aku pun..huh hah..kahkahkah

anamizu said...

wewittt kad raya die cun la..hehe

salam lebaran dr cik ana..
maaf segala slh silap ye :)

nabillah bolhassan said...

kita pun dapat kad raya jugak.even dh ad fb,twitter and sms budaya kad raya ttp d trskan. :)

Si Pujangga said...

hehehe..

pujangga tag ,,

http://sipujangga89.blogspot.com/2011/08/selamat-hari-raya-wahai-sekalian.html

nelly said...

Nelly The Strange nak ucap Selamat Hari Raya !!
:)

fatinadawiah said...

wah sy xdpt dah kad rye semenjak mnggalakan alam persekolahan..huhu cik bulan..xnak krim kat sy ker T__T

yunZ said...

untunglah..haku xde langsung kot..ang antaq kat aku lah

nadia fatihah said...

wahh untung laaa..rezeki bersilih ganti. haha :P

Solihahazahar said...

wahh untung laa dapat kad raye :D

Saiazuan said...

untong la pt kad raya... ;p

mira nur Ishak (MNI) said...

sonok kot dapat kad raya. saya pun tolampat-lompat dpt kad raya.ngeee salam lebaran

meaw said...

weyh ang duk penang eh? *aku rasa aku tau dah kot,tapi aku lupa yg ang duk penang* kang raya cina ni ang balik penang dak?jom berjimba :P


weyh,ang kerat dua kad raya tu,kasi kat aku sekerat,muahahahahaha :D

share