Thursday, 11 August 2011

wordless wednesday #8-gambaq hampa semua-

Hola mi amor..(aku lapaq mi masa aku taip ni.*imagine: mi kuah yang kuahnya likat, dipenuhi sotong, udang, fish ball, fish cake dan rasa pedas yang sedang2..walllah~perfecto..^^*)..::drolling::

jangan melatah ye kakak2 dan abang2..dan jangan gatai2 tangan nak check harini hari apa..memang hari khamis pown..haha..semalam tak sempat nak buat ww..oh well..i kan bizi (=perabih morei) dan sewaktu dengannya ..so, wordless thursday la kiranya ni..lantakla pelik pon..ade aku kisah??miahaha..acteli i kena paksa u..tak caye??tengok ni..

see??peminat2 i ni..kah3x..diowang xsuke femes2 ni..kita kaburkan muka ala2 misterious gitu
komen terakhir tu..sila fokuskan kepada bualn..gotcha..haha..typo disitu..keluarga tweet aku ni memang..huas tak bertempat..jadi depa ni taip pon dah tak berapa nak betui sangat..hahahaha...biase la..posa la katakan ..tetambah adik aku si bunchet tu..hahaha..

k fine..dah habis mukadimah aku kat atas tu yang macam mukadam dah pon..ni nak masuk ww aku yang sebenar,,taraaaaaaaaaaa~..(sesuai sangat kan ngan tajuk..jangan tipu..ni semua gambaq hampa semua bila nak mai petanggg sikit..kah3x...tambah2 yang menganggur full time macam si bulan tu..tapi si bulan bukan camni ok..dia tolong tangkap gambar kowang2 semua jep..kah3x..)

boleh buat peraduan mengira..hahaha
>


>

**sebenaunye kalo kat blog aku ni spesel sikit..bukan wordless ye tapi word-less ..maknanya kurang sikit word (rasanya la..haha..paaadahal byk je pon)..jadi...soalan berbangkit wordless yg x wordless tu harap maklong..sapa tanya awat banyak tulisan aku nak cepok pakai nyok...haha..(seriously gian nak menulis aku dah datang..::coki2 dah habis bro::)

17 comments:

fiq. said...

hehe.persis sahaja,,tidoooo..kah2

KimiCnoL said...

gambar first kimi tak paham -,-
gambar second sure dan pasti nie gambar cik bulan selepas tengok perut kucing nie..buncitttt..hahaha ;p
kisah disebalik rusuhan london?

AzatLazat said...

nak kutuk jugak peduli apa kan
today is thursday not wednesday
hahahahahahahaha
:P

aiman said...

sy tidak begitu.. :) haha

Diary oF Mine said...

booo.... tukaq tajuk la... wordless thursday!! hahaha.... booo... kak bu lagi suka typo kan kimi??? hahaha...

cik bulan said...

@fiq: apa sih yg cuba dimaksudkan??hahaha


@kimi: hellooo..that is ur pic ok..hahaha..


@azat: kejadah..rindu nak gado ngan aku lettew..=P

cik bulan said...

@aiman: eleh2..tipooooo..



@mama Ufa:kejadah org tua ni boo xtentu pasai..>.<''..ma..typo tu kimi pye la..yang ma tacin lelebih ni apesal???HAHAHAHAHAHAHA..(KE ADe skendel sumbang mahram ni??hahahahahahahahaha)..

euww..wordless thursday bunyik cam gay..xmau la//suke ati arh..die yg pakse org publish..T.T..waaaa~

Diary oF Mine said...

msti la... ank mama kot??? erk... hahaha... org suh publish smlm, yg g publish hri ni sapa suh?? ahhaha

KimiCnoL said...

arghh,,jom boo kak bu ramai2..booooo ;pp

syErAh said...

syerah pun tak macam tu gak....haha

takdenye nak terlentang petang2 agi2 macam kuceng tu

XD

civil kawan(kure2) said...

wohooho.. kucing comey lah.. eke.. follow2.. yeh..

sleeping_maniac90 said...

perghhh tido mengangkang itu kucing hahaha..
sksi u..
kureng pahala pose i..

cik bulan said...

@mama: ala..anak kutip je pon..hahahahaha


@kimi:alhamdulillah..:D


@SYerah:alahai..baru skjap tadi je bulan g kejut..=P..


@civil: nk follow kucen>??t i hantar sekor kat umah u eyh..hahahaha


@sleep: hahaha..u ni..ngan kucen pon nak tersekse ke..aww...agagaga

laskar pelangi said...

wooo! cam meow saya tidur jerk..hik3

zureen said...

ni bukan wordless dah ni.. ni dah entri dah nii.. hahaha~ comel!

ishiko said...

word-less... hahah.. tu byk blogger yg buat..
bukan wordless

budakijaupendek said...

tak sangka dapat tengok gambar tak senonoh kt blog cik bulan. hahaha

share