Tuesday, 13 September 2011

buli membuli amalan mulia..:D

Salam semua..haha..im back..

acewahh..ah..jangan pertikaikan kehadiran aku ni..agagaga..ah..bosan ok bila mood xsampai ni..huhu..korang pon tahu kan..lecture 2 jam tu tenung jela muka lecturer..tu kira amek berkat ok..haha..baikkan aku..:D..keluar kelas aku ingat gag reflex je..ingat senang aku nak ingat anatomi ni..hahaha..k bai..:P

Uh..nak tahu ke ape itu gag reflex?? gag reflex tu yang bunyi bluekk2 bila korang berus gigi atau saje2 jolok anak tekak korang ..haha..tu lah dia gag reflex..*ah..aku nak apply jadi lecturer..padahal satu tu je aku ingat..bwahahaha...

tunggu ah pasni mood belajar nak sampai (bila agaknya??haha)..pastu biasa la sekarang ni sibuk dengan orientasi budak2 baru..ni yang aku nak cerita ni..tadi kan ..masa aku balik kelas, biasa la mereka berlarian terkedek2 ahahaha..maaf yee juniorku sayang..aku tak dapat menahan ketawaku..kesian ah sape suroh kowang lari masa aku lalu..haha..merah muka masing2..ekekeke..*kejam kan aku...tetiba ja teringat masa aku orientasi dulu..ah..malu giloosss...aku nampak budak2 sekarang ni kena sopan la sikit..time aku tu kena muka penuh dengan water colour pastu minum air bau longkang campoq apa tah..grr..mencit taw dak..sampai satu hari kot tekak aku rasa payau..ayoyo...

yang aku xpuas hati jawapan betul pon kau kena..kejam ah..T.T..*tacink..

pastu kena menyanyi, nari2..ah..sangat mencintai saat itu..(mata ke atas, tangan ke hidung)..

Satu jela aku nak cakap..ahad ni aku jaga checkpoint diowang..kalo xjumpa barang yang dikehendaki kitorang akan baling diowang dengan objek yang sangaaaaaaaaaaaat sweet..ngeh2..padan muke..apesal jadik   peserta..hahahaha..uh..tanduk merah aku dah keluar..aku kena praktis membaling sekarang ni..so long my  dear..hahahaha..

>
>

p/s: kesian la dok mai blog aku tadak benda baru kan..sampai seseorang tu dok komen 2 3 kali kat post lama tu..hahaha..ni pon nasib la dengan internet connection 2 bar yang putus2 macam kambing gurun ..grr..aku nak buat kambing salai boleh dak..aigoo..ah..cerita la korang kena macam mana masa unibesiti..sekolah menengah tamau..sebab tu lagi dasyat..t aku cerita..hahaha..*evil laugh~

mencit ah nak karang bebanyak ada kekangan connection plak..T.T..gambar xdapat nk letak sebab line cam sipot vavi..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

18 comments:

bloghok said...

KAHKAHKAH

ekabukanmakcikkau. said...

Gamprek mu bulan . Lunyai harapan aku nak masuk uni kalo gitu lahh jadinya muahahhahahaha . Engko mmg jahat kann


belog aku dahh ade moderation bagai tu sebab aku makin ohsengggg erghhhhh haha

eiela said...

huhu ingat semula kenangan orientasi dulu-dulu, teruk tapi best.

sleeping_maniac90 said...

haha line ak pn mnyakitkan..

Anak Wak Mail said...

wah..senior buli junior ni..sian junior..naneslah dapat senior camni..hihi..:P

Xavi De said...

biasanya dekat ngn final exam baru semgt tu datang...hehe

Aduka said...

oooooooooooo baru tau tu gag reflex..

yen(toka ziizokukuto) said...

yeahh,,,time ni la boleh prasan mane senior yg cover2,,bajet bajet,,,gila gila,,,malu malu,,hahahah

TwIstiEs*meSti Mau* said...

buli laa dengan kasih syg......hahaha

♥CIK SHA♥ said...

amboiii..nakal betoi ada hati nak p buli dak junior..haha..


p/s :: gag reflex tu maknanye kite muntah masa gosok2 lidah time berus gg tu ke?

meaw said...

weyhhhh! sat g ang try test baling kat muka ang tau benda sweet tu..pastu amik gambaq tepek kat blog,aku nak tgk,muahahaha..mesti sweet macam barang yg kena baling tu,hahaha

cik sakdi said...

haha dulu 1 bilik ngan senior.leh tahan gak dia perintahkan sapu bilik la ape la.tp diorang best! :)

Saiazuan said...

cik bulan gemuk, tu yg kena buli..lalala~

cik bulan said...

@cik sha:aah..sebab bila kita gosok gigi tu kan bila kita berus over sangat sampai terkena anak tekak(uvula) dan kita muntah ataupon hanya reaksi nak muntah..itu la gag reflex..haha..*ok..terasa cam doktor jap..:P*

@meaw:sbb dia sweet dan bnyak ah aku kena belajaq baling kat muka depa sungguh2..hahaha..tayah kot amek gambaq..satgi ada makhluk Allah simpan plak gmbaq aku cam ritu..hahaha

@cik sakdi: wei..hg senyum tu ikhlas ka dak..aku tataw nak baca dengan nada camne..hahaha

@saiiaaazuuuaaannnn: eleh..gemok ke..tapi aku rasa elok lagi dari abg kuku yg dok ataih kerusi bajet ceo senget2 tu..kah3x..:P

Aku Si Pujangga said...

gah gah gah.. :D

♥CIK SHA♥ said...

ohoo..baru tahu yg tu istilah nye gag refleks..salu gak kdg2 jadi cmtu..ehehe..

ietchan-kun said...

buli tu senaman badan..

akubiomed said...

Minggu orientasi ditunggu mencari marka yang cun-cun untuk dibuat adik angkat :-)

share