Thursday, 15 September 2011

hitammnyeeee..weeeeee..

situasi dalam rumah..

si A: waaah...si B dah bawak kuih raya la..weeeeeee...(sangat gelojoh makan yuh..rejeki jangan ditolak)..haha

sedang beliau tengah syok2 makan..tetiba dengan muka berkerut-kerut, eeh..ada benda hitam berkilat la..panjangggggggggggggggg woh..

si A : si B, si B, mai sini sat, kenapa ada rambut ni..

si B : sorry weyh..*sambil garu2 kepala*..kepala aku memang banyak rambut gatal..sorry sesangat..(muka sangat bersalah)

si A: eeeeeeeeeeeeeer..selamat bukan rambut pendek..

si B: ha??rambut pendek??

si A: ye la..yang kat sini..*sambil tangan menunjukkan kearah gua hirak miliknya..

sekian..

>
>

25 comments:

Akulah Pak Lan said...

kasaq btoi ada rambut. kalau aku la, aku buang rambut tuh lepas tuh aku smbg makan. hahaha

Anak Wak Mail said...

haha..sian kawan awak!

Mohd Izzar said...

ada ke patot.

sleeping_maniac90 said...

hak3.. bulu hidung ke???

budakijaupendek said...

euuww..
rambut pendek ka panjang ka,
both menggelikan. haha

Wanie said...

gua hirah??huhu..yang mane tu rambut pendek?kah3

rambut ok lagi..kalau binatang..eewww

Aduka said...

penah ke rmbut gua tu jatuh.
ko ni dak busuk.
haihhh..
=___="

budakampung said...

oke no komeng~ =="

Umie Artoqiemie said...

hahaha.. rambut pendek !! amikau!

Cikya said...

ai cik bulan,
takkan bulu hidung pom gatal2 lalu gugur..
kekeke

kura said...

hahahaha. bulu idong! ee kotoq korang ni! hahaha

bloghok said...

GUA HIRAK??KIFKIFKIF

Encik MamaT said...

uik cik bulan september... kah3.. mana la nak tau... yang pendek tu kening ke... hahaha

Aku Si Pujangga said...

haha.. sengals!

Saiazuan said...

;p

muhamad hanif said...

eiiiuuuuwwwww !!

cik bulan said...

@pak lan: aku wat camtu kalo tu rambut aku ja..hahahaha

@anak wak mail: haha..tu la kan..nasib bukan i

@izzar:hahaha..wa tataw la nk ckp guane

@sleep:agak2 ade gua lain ke??haha..kau je ade gua lain kat muka selain gua tu..hahaha

@budakijau:tak lah..kalo panjang nampak..kalo pendek..ha..dah masuk lam perut dah agaknye..haha

@wani: binatang ok??haha..kalo makan ayam xkan la nak atas tu sayor..=_____________=''

cik bulan said...

@aduka the BUSUK MASAM:haha..ape??xdengar..haha..mestila ade jatuh pacik ni..dahtu xkan nak melebat macam hutan lam idong kot..haha

@budak kampung: =/

@umie: ah..aku tamau la rambut pendek kau..hahaha..apesal hulur2 ni??haha..*tepis2

@cikya:tataw la bulus tu..teringin nak masuk lam adunan gak dia tu..hahahaha

@kura:awat aku plak kna.=.=''

@bloghok:kau je ade gua amazon..haha

@encik mamat:haha..bagus nye positif..:p

@sp:sendals??haha

@saiazuan:.=..=

@anip: sedappppppppppppppppppppp..:D

cik bulan said...

@aduka the BUSUK MASAM:haha..ape??xdengar..haha..mestila ade jatuh pacik ni..dahtu xkan nak melebat macam hutan lam idong kot..haha

@budak kampung: =/

@umie: ah..aku tamau la rambut pendek kau..hahaha..apesal hulur2 ni??haha..*tepis2

@cikya:tataw la bulus tu..teringin nak masuk lam adunan gak dia tu..hahahaha

@kura:awat aku plak kna.=.=''

@bloghok:kau je ade gua amazon..haha

@encik mamat:haha..bagus nye positif..:p

@sp:sendals??haha

@saiazuan:.=..=

@anip: sedappppppppppppppppppppp..:D

iefa ujang said...

wekkkkkkkkk...kotor.ahaha

mohdhazlan Dreadlock said...

:) tutup pale lenkali time wat kue ...

nasyitahahmadzaini said...

haiyoooooooooooo!untung rambut nyah oi..kalo kaki lipas...sy penah kene!!!rs nak muntah daH! errr

ctk said...

nape ase cm nk termutak..uwekz..alamak..haha

meaw said...

aku paham dah, tak hang yg pengotoq member ang yang pengotoq,muahahahaha! gua hirak ang,lobang hidung yang penuh lemak berkrim tu?yekkk :P

ekabukanmakcikkau. said...

bangang kau ni , aku agak yang kau cakap panjang berkilat tu orang yang otak blu blu sikit pikir lain aku gitau je mueheehhee

share