Saturday, 17 September 2011

seminggu yang serr..

salam..minggu ni minggu hub penyakit ape badan aku ni..grr..lpas selsema sakit telinga pastu pening pastu naik cam nak demam2 plak dah..aiyo2..mcm2 lorh..tapi online tetap berjalan yuh..hahahaha...nak kata lama baru seminggu sem baru bukak..nak kata homesick..er...er...tak kot..haha..kalo adik aku baca ni jenoh dok gelak guling2..hampa habaq kat mak,  aku katok pala hampa sekoq2..grrr..


tadi pagi pergi la pku(pusat kesihatan universiti) la nak amek ubat..pergh..masuk2 tu elok kena greet selamat pagi berslang..demmit..haha..tahu la kau tu doktor dari arab mana hala dah tu..mula2 cakap bm sikit pastu bi ler..aku ni dah la lama tak speaking kan..terketaq2 dengan sakit kepala kena susun ayat nak speaking plak dah..pergh..seksa tol ..haha..kelaut betul la english aku tadi..ah..lantak kau ler..asal aku dapat ubat sudah..T.T..huhuhu..



malu siot
balik tu plak..ya robbi..tunggu bas sejam lebih kot..sampaikan pacik2 bas kolej lain tu dah 2 kali round dah jumpak muka aku jugak..haha..nasib baik la pacik tu baik nak kol pacik bas kolej aku..kalo tak diowang nak hantarkan tapi kolej aku jauh..semua buat muka ..(so long budak cute..sape suroh kolej kau jauh sgt)..camtu la reaksi muka diowang..=___________=''..kechiwa dowh..

Dengan sepantas kilat otak aku ligat nak cari part time nak beli kete..moto pon jadi larh..haha..sepantas kilat tgn aku amek nombor kerje part time yang ada kat tempat tunggu bas tu..kechiwa dengan bas kolej aku..acewahh..haha..seriyes ni dowh..dulu lagi arh ..pernah kot tunggu 2 jam lebih..efisien nyee bas..weee..#muntah..

lagi satu..air coolblog aku tumpah kena seluar dan baju masa tunggu bas tu..hamek kau..hari terbaikk lam idop aku..:(..semua org jalan tgk buat muka ja..waaaa...bukan salah aku..salah air tu la nak tumpah..sobs..sobs

>
>
p/s: 8 hengget agy nak cashout..cepat2 tekan ..aku nk buat duit muka nak beli moto..:)..*psst..sayang kowang arh..weeee..

33 comments:

ekin alias said...

kesiannya...~ sabo ye la

syahirooAhmad said...

hehe.. dugaaan untukmenguji.. wahh duit nuffnang dah rm40 lebih la tu.. best nyee... nak sikit~

cik hijau purple VS nur faie said...

CHP
doakan kakak cepat sihat yea . .

muhamad hanif said...

Err,

kau kena banyak bersabar yaa..


HAHAHAHAMUNIRAHAHAHAHHA

ctk said...

olololo...banyak tul dugaan dy...sabOr2 :D

chiLleD...!! said...

semoga cepat sembuh..=)

iefa ujang said...

alolo...ciannyer .da la xsihat , tggu bas kemain lama.len kali suh je bas 2 tggu siap2.xyah gedik2 nk ulang alik ambik org ag .ahaha...jg diri elok2 ye cik bulan.

nasyitahahmadzaini said...

kesian cik bulan kite ni ye :)

meaw said...

patut lah ang tak berapa betoi sikit rini,hahahaha! mesti makin hensem kan ang bila air coolblog tumpah kat baju ang tu,buat tak ketahuan g,haha :P

Amirul Aqiim said...

semoga cepat smbuh ^^

Aduka said...

budak busuk dari utagha blaja kt U demam?
kihkihkihkih.
ciaaaannnnnn..
=)

Akulah Pak Lan said...

isk isk kesian btol kat kau kan

Izzar said...

moga cepat sembuh :)

yen(toka ziizokukuto) said...

kenapa entry ni pemuh dekan muka muka comel...hahah

senyumSOYA said...

same la kite...
dah 2 hari ponteng kelas.. tahniah..keh3~

ish.. ingat tadi nak buli suh tolong angkut baldi air akak ..hhuhuhu

cik bulan said...

@anip:hahaanipahaha..kau dah ingat gelak kau tu??:P

*huhuk..pendek je ni sebab aku xsihat kan..={

@iefa:ah..kalo kamu ler kan jadi awek pacik bas tu boleh le saye nk suro die tunggu kan..haha

@nasyitah:kesian je??duit2 ape2 takde ke..haha

@meaw:mana ada aku buat xketahuan..dah cawan tu nk pecah..benci gila baq ang..waaaaaaa..pastu org semua jeling2 aku sebab depa xleh dok kan tempat tunggu tu dah basah ngan ayaq coolblog aku..eee...malu siot..

cik bulan said...

@aqim: thanks ya..^^

@aduka..pacik..haha..cha mintak nama betoi pacik..nak habaq ka dak ni??haha..pacik kena komen kat sini sampai 19/9..kalo lepas tu org bgtaw cha nah..hahahaha..*gelak kejam

**nasib la klo lambat sedaq..weeeee..hahaha

@pak lan:ehm..kesian je??bagi pinjam tab pon boleh..cepat sikit saye sembuh kan..hahaha

@izzaq:tenkayu2

@yen:well..tgk tuan arh..haha..minggu tuan blog buat muka comei kesian..wahahaha

@senyum soya:kak, baldi air saye pon xterangkat tadi woh..hahaha

Umie Artoqiemie said...

kesian kau huhu..iklan nuff x kluaq bai..kau nak beli moto ape?

cik bulan said...

umie:pesal xkeluaq..ang mai gak sampai kluaq..haha..

moto apek umah aku kot..murah sikit..haha..teknologi ijau ko tahu..bau sayur sangat kuat okeh..haha

bloghok said...

wahh cepat gile...ko pakai bomoh ke ar?ke ko klik sdiri ni..xpuas hati tul..kahkahkah

cik bulan said...

aik bloghok..aku ase ni je komen mu yg pling panjang..bwahahaha..kifkifkif

cik bulan said...

ingat aku cam kau ke klik sendiri..hahahahaha..:P

cik sakdi said...

dah sakit gi beli coolblog kan. hahaha

cik bulan said...

ala sakdi..nak wat camne..huhu..dah kempunan sgt..xD

khairul said...

sakit demam..penghapus dosa2 kecil tu..sabaq jer la

sleeping_maniac90 said...

ak bru mnum coolblog smlm weeeeeee

bloghok said...

kahkahkah...dah siapa lagi nk klik klu x aku sendiri..kahkahkah

Fz27 said...

sabo jela..

ietchan-kun said...

lesen moto tah ade ke x nie...
angkat superbike ek..leh berlumba kat sepang...wakakaka.. :D

ekabukanmakcikkau. said...

kesiannnya kau . makcik,aku tekan sekali,duaplohlimesen amat berharga okehh ? ahhahaa

♥Aien Najwa♥ said...

tian nyer dier demam..=)) mkn ubat jgn luper..hehe..

Eyka said...

sabo je la -.-

suha said...

takpe takpe, sabarr ehh! hee :)

share