Sunday, 11 September 2011

urusan terakhir dari daku..

Assalamualaikum semua...apa khabar..ngeh2..aku mungkin tak bisa untuk hapdate selalu macam biasa atas kekangan kerja ..*acewaahh*..goodbye my sweet lemak and welkem my uni obeSiti..hahaha..

Aku nampak banyak jugaklah note gudbye2 dari kengkawan seperjuangan..haha..aku tahu kenapa..ni mesti sebab blog semua wujud masa mula start cuti 4 bulan untuk student degree tu kan..haha..padan muka kowang..*termasuk aku la ni..haha*..

Dan kalau tengok kat fb ngan twitter status terhangat minggu ni tamau balik, malas nak balik, rindu kolej *cacat* , dan tak lupa juga debat pasal kedit punya cukai..naik muak aku tengok..huhu..tapi nak buat acaanee..dah topik tu memang mengganggu gugat budak2 hingusan macam adik gua..(bukan adik aku)..

Kalau ada citer bes2 on the spot nanti aku taip publish cecepat..pastu nanti jangan la ada yang tacing ayam kalau aku lambat balas jejak..penampo kang senget muka tu..haha..then..aku dah tahu benda cenggini akan jadi..so, kalau rindu kowang serang jela fb page aku ni..haha..nak ping ke ape ke silalah berbuat demikian..weeeeeeee..


tengok betapa teruknya aku rindu kat hampa semua ni..sobs..sobss..*tacink
kalau agak2 aku rasa tamak nak join GA atau korang yang nak ajak aku masuk GA, silalah serang kat blog aku yang ni.....

Harini (sabtu) aku tak mula kemas lagi padahal esok pagi2 buta ayah aku nak hantaq aku pi KL dah..huhuhu..jadi aku set ni autopublish..macam time aku dalam perjalanan la kiranya nih..amacam..ada rasa stunt tachink tak..ahaha..pastu nanti masa dalam perjalanan bolehla aku berangan berapa orangla nak mai drop komen dan mula berangan aku membalas komen korang tu on the spot...jadi semuanya hanya angan2 semata2..T.T..
>
>
korang baca tak komen aku tembak korang dengan gam uhu..weeeeee..

itula perutusan terakhir aku ..dari cuti aku yang panjang ni..sobs..sobs..

*eleh..akhir la sangat..tgk2 esok ada entry baru lagi..hehehe..

#kbai..mak kata belajaq leklok..semayang jangan tinggai na..*cium pipi kanan kiri*..(sila baca dalam loghat utara)


24 comments:

Mohd Izzar said...

uuuu....gudluck sekali lagi..hohoho..
belajar rajin2..tu jew.. kbai.

sleeping_maniac90 said...

ak pn blik kolej mlm nih..
huhu..
tp ak bole blik tiap2 mggu..
sila jeles ngn ak bhahahaha

kak lang said...

babai...;P, hehe

JIJI YU said...

waaa budak unibesiti ghupenye

Xavi De said...

xmo kene tembak, so pakcik komen..hehe
slamat kembali ke sekolah...XD

meaw said...

aku nak buat tacing ayam ley dak?hahaha!

Umie Artoqiemie said...

mesti rindu kau pas ni.. babai..belajar leklok..

muhamad hanif said...

oh,

smpai hati kau nak tinggalkan aku.


;(

A-Chik said...

selamat menuntut ilmu..

ekabukanmakcikkau. said...

woihhh intro kau macam lirik lagu indon je wakaka tak bleh blah .

Aduka said...

selamat menghasilkan lemak yg tebal di uni-obesiti. kahkahkahkah.

bloghok said...

ULANNNNNNNNNNNNNNNNN...KIFKIFKIF

cik bulan said...

eka: time kasih menyedarkan bakat terpendam aku..terharu mak noks..haha

aduka: ah..mencit ah..aku amkin kurus..dapat umah tingkat tinggi plak..eee..geramnye nyah

bloghok: ye pokcik..nape..:p

apik pehe said...

belaja molek la mek weh...

shalina said...

selamat tinggal .. hee
sian cit hang na . haha :D

hyz said...

blajo elok2 cik bulan.... bio sampai ke bulan...

budakijaupendek said...

belajar elok-elok ye mak cik bulan.
hahahaha
good luck!
p cepat kemas brang.

Anak Wak Mail said...

belajar rajin2..jangan malas2 ye!

bloghok said...

WAHHHHHHHHHHH..BULAN ADA LAGI...DAH BUAT APE NYER WASIAT2 GNI....KAHKAHKAH

khairul said...

good luck ..belajaq rajin 2 tau

cik bulan said...

apik:yola..ore blaja leklok nim..tpi mood xsampai lagi boh..=='

lina:tampaq pala satgi bru taw

hyz n dak ijau:tenkiu...i dah ade kat u dah pon le lalink ijau..ahaha

anak:baik buuuuuuuuuuuu..:P

nloghok:denki ah tu..bia la..==''

khairul.tnkiu

bloghok said...

ULAN LAP U!!!KIFKIKIF

ekabukanmakcikkau. said...

biasa ahh aku kan superman *nampak macam takde kena mengena kan ? mmg pon muahahha

♥Aien Najwa♥ said...

bye2..cium pp kanan, pp kiri, pp kanan balek..cukup 3x..haha..=D
gudluck key..chaiyok2..(^_^)..

share