Tuesday, 25 October 2011

bertukar kulit

Salam..

post ni saja je nak panggil segala mala follower aku..haha..*beta menyeru kamu*..

Sapa tak sedar ada benda bertukar..anda mmg buta..HAHAHA..keji tak ayat aku..
bertukaaarr....xdak kena mengena ngan cerita kat atas ni..aku pinjam muka dia yang henseng ni je..lalalala

ok2..dah2..berbalik kepada jalan yang benar..elok ke tak template baru ni..hahaha..aku ni memang pemalas bab2 nak tukaq2 kulit ni..bak kata orang tua aku..bukan kulit..tapi isi tu penting..ecewahhhhhhhhhhhh..ayat tak menahan..cikgu firdaus?? nak sangat orang tukar template kan..nah hamek kau..~.~..bising sunggoh orang tua tu blog aku tak cantik..heh..haha..

Maaflah kalau blog aku tak perempuan..haha..so not me..:D..ngee~..ayat feberet aku kalau kat luar..''eh..eh..baju ni macam perempuan la''..pastu kena kauter strike..''dahtu hang ni bukan pompan ka''..*maka cik bulan pon terdiam*..esok2 aku guna lagi ayat tu...hahaha...:P..so..jangan expect gurly2 things sangat kat blog aku ni..penampaq mau?hahahaha...

oh..design baru ni aku rasa sangat  dewasa..o.O?..korang rase guane..mungkin aku patut cerita kisah2 yang mematangkan fikiran..macam contohnyelah....bagaimana kardiac output terjadi..action potential kat skeletal muscle jauh ke dekat..subjek titas patut dibubarkan atau tidak...lembu beranak ada berapa bontot..*wei2..kuanghaja..sape soh tido..ape??..xfaham..oh..ok..lalalala...

yela ..aku ni setahun jagung pon tak sampai..baru 5bulan setengah blogging..weeeeeeee..mula2 tak sangka pon ada yang sudi nak baca apatah lagi follow blog aku yang tak seberapa ni....tapi..atas sokongan anda semua..aku bangkit!.oo yeahhhhhhh..:D

dan hampa jugak punca aku tak stadi..heh~..mula la nak salahkan orang lain bila test result teruk..-___-''..sape suruh semua kerja kena guna internet!!..why!!..why!!..*jerit2 sambil tarik bulu hidung*..

jadi apabila satu tab aku peruntukan untuk blog aku..maka akan ada 30 tab lain yang menyusul..demmit..=_=''..jadi dah terbongkarlah betapa tegarnya aku berblogging..HAHAHAHA...

mak..tolong jangan sekat akak punya sambal belacan kalau result test akak teruk..pelish..pelish...hahaha..cam harus mak aku nak baca blog aku..lalalaala~..

>
>
uh..uh..sebelum aku lupa..walaupon dah lari tajuk..sapa dapat penyata kira2 pinjaman/pembiayaan pendidikan PTPTN???..surat tu untuk apa ek..aku hantar email kat PTPTN tak berbalas pong...-_-''..aku dah bayar habis ler sem lepas..apesal sampai penyata ni..meaning dia nak kata aku tak bayaq lagi ka hapa..kawan2 aku pon tataw pasai surat ni..sape yang pnah melalui saat2 cenggini..silalah beritahu beta..:D

26 comments:

ain revival said...

oh..aku paling failed bab2 tukar pemplate bagai nie..header pun aku tade. sadis !

Cik Azizah said...

fuhyoooooooooooooo!!! ultrawomen bertukar!! ekeke :P simple dan smart oke!! teruskan...chaiyok2!!

Aduka said...

baru nampak dewasa sikit..
hahahahahahahaha..
=D

Diary oF Mine said...

wu wu... tukar template da dak ni... tukar g pink la kak vu... hehehehe

budakampung said...

sweet gila template baru ko..girly nak mampos~

kimiez said...

nak lari topik gaklah..subjek titas nak bubarkan buat ape, jawab kai logik akal jer dah leh dapat b+..hahah

Akulah Pak Lan said...

kalau ptptn dwkat pergi ja terus sana. diaorang ni kadang malas nak layan email or phone

cacamarba said...

call ja ptptn tu.diorg mmg suka antaq taun lpas pnya statement.aku br dpt penyata taun 2010 pd bulan sepuluh dua ribu sebelas..haha

Ungu Violet said...

hamboii...luah perasaan nih...haha

Fikri said...

Ak lg la xtau pasal surat 2. haha.

fiQ'Ra said...

warghhh tiba tiba susah hati teringat pt kena bayar balikkkk :(

bloghok said...

pergi pejabat dia

Wanie said...

ok, ade perubahan kat sini..memang nampak matang sikit template ni dari dulu :P

cane nak buat tab yang ade number dalam kurungan tu eh? <-- betul ke ayat ni..haha

harrazdani said...

perubahan yang positif..terbaik;)

sleeping_maniac90 said...

cntik jgk templt bru ko hehehehe....
wrna unguuuuuuuu

cik bulan said...

@ain: nipu..nipu..haha

@jijah kuruih: tenkiu macik..lalala.:P

@aduka :..well.pacik..i kan dah dewasa...hahahaha

@diary of mine: mama..xmo!..eeeeee...mcm gegel ah pink..:P

cik bulan said...

@budakkampung: satgi aku lekeh pala ang baru taw..-_-''

@kimiez: haha..aku wat logik akal gak sem lepas..dapat A- kot..haha..aku terer lagi la nmpaknya..muahaha..

@pak lan: tu lah..t kna pi KL sentral lagik'

@cacamarna: ni baru lah cacamarba weh..hahaha..

cik bulan said...

@ungu violet: haruslah luahkan perasaan yg xterluah ni.ngee

@fikri: hg kaya..-__-''

@fiqra: huh..makin lmbat makin naik interest..tgk kwn2 yang xbayar lagi masa dip lagi senak perut..kecian weh

cik bulan said...

@wani: sis wani oii..tenkiu..rindukan template kanak2 riang..hahaha...

ehm..xtaw lah..dia ada sekali dalam template ni..tapi xbuat cloud ..buat yg lagi satu..baru kemas

@harazdani: weeeeee..weeeeeeee..

hahaha

TheChekJah said...

abah Jah kate, x yah jadi lembut sgt,, kang lemah sgt org pijak pala...

Rain said...

lari sikit setting ngn pc rain..huu..

pape pun, ayat kat sini memang stle kecoh.. tu yang best baca he..

kocix! said...

lawo gak kulit baru nih!

cik bulan said...

@chek jah:msalahnya ni ulan ni keraih sgt..hahaha

@rain: wahhhhh..cayalah lu...*dan2 ayat mau gengster..hahahaa

onie said...

betoi wei,nampak matang sikit,aku suka template sebegini :D

shalina said...

cantik blo hang nuh :D

ctk said...

hahaha..cik bulan bertukarrrr! nice template..mcm ct ni serabut ja..hihi

share