Friday, 28 October 2011

GAME : Tag, Tanya dan Jawab

*merangkak-rangkak*..mula2 aku kan cakap kat cikgu jaja xmo buat sebab kunun2 lah sibuk..tapi..apakan daya..dari aku tenung nota tu yang xmasuk lam kepala aku satu hotak..bek aku buat tag tu kan..muahahaha...(acteli ni punya alasan nak dekat seminggu aku pakai..dah tu bila nak stady..-..-'..dahla masuk2 ni ada test subjek kegemaran..err..err..*muntah*..)..ni la pakai konsep ah..nanti la stady..hamek kau..mmg aku xstady pong..kalaulah aku bijop tahap xyah stady kan alhamdulillah..*panggggggggggggggg..k fine..jgn la ..jgn la..(usap2 pipi)
aku yang depan ni..see..dah dengar suara2 kata aaaaaaaa cutenya..:P
ni dia tag yang aku kena jawab..-.-',,amaran ..soalan dia lagi susah dari soalan titas..haha..


Nama sebenar awak dan nama manja dalam keluarga/kawan?ehm..soalan paling susah tahap cipan..nama sebenar saya adalah cik bulan binti bintang..saja ja tak mau heboh2  ..nanti ramai yang mintak sain..(pergilah jejauh--->dalam cubaan menghalau peminat2..hahaha..ni ape ni main tarik2 baju ni..shuu..shuu..=.=''..see kan dah ckp..)..Nama manja sangatlah banyak..dari si comel, si cute..(weh..kenyataan ni..haha..), bulan, ulan, moon, munir, dan macam2 lagi yang pastinya yang selebihnya tu xleh nak cakaplah kat sini kan..ada unsur2 kurang sesuai menjadi tatapan umum..hahahaha..dalam family lagilah..terlampau rahsia yang pasti biaq lah jadi rahsia..aci x??..;p

Bila diri sangat sedih atau teruja, siapakah orang pertama yang kamu kongsikan perasaan tu?

haruslah kawan2 baik yang sangat ramai..weeeeeee..^^..mmg lumrah lah kalau ada apa2 ja kol ataupon mcj..lebih selesa camtu..kalau ada kwn2 baik yang kebetulan ada berdekatan..ha..nah kau berkampung xkira lah tepi kafe ke tepi longkang ke punya eksaited nak citer..haha..biase la kos lain2..hehe..jumpa pon selisih nak gi kelas je..:'>..kalau jmpe dalam bas pon jadi gossip..muehehehe..*jadi..sape kate aku pendiam tu..o.O?*..HAHAHA
Umur awak dan hadiah hari jadi yang paling kamu sayang?

umo baru limebelas .Muda kan..saye tahu..haha..tu pada 5 tahun yang dulu lah..tapi bulan tahu bulan pling muda kalo lingkungan blogger2 yang slalu dok bersembang ni..pfftt..haha..hadiah paling saye sayang adalah....*cari2*..ehm..ehm..





-pending answer-.hahaha


Jenama laptop yang kamu guna sekarang?
Deluxe perisa peanut butter..kale hitam ok..berkilat gittew..
Hobi dan minat kamu?

kalau dulu hobi kira semut atas meja..sekarang ni berpekdah la sikit..kira lembu atas titi..kbai


Bakat terpendam dalam diri kamu?

kalau terpendam camne saye nak tahu..tell me!..tell me!..*meroyan jap*

psst: tapi bakat lakonan mcm ada..cuma tak reti nak perform depan crowd je..kalo setakat dalam kelas ok la..(sebab dulu kena paksa berlakon..meci aku..menci)




Masih solo atau tidak..nyatakan sebab..maaf..saye baru datang malaysia..solo tu sama dengan soto tak?hahahaha



Kenangan waktu sekolah yang paling kelakar
banyak gile..siap ada entry kot..tapi tulis pi lah..aku kena tangkap dengan cikgu masa main baling2 kertas dalam kelas..eleh..hampa pon penah buat kan..tulis kecik2 ala2 buat sms pastu baling kat kawan depan ataupon tepi..haha..dahtu macam bangang je buat konon2 cikgu tak nampak..sekali kena panggil pergi depan daa...lagi satu ni masa sekolah menengah..ada cikgu ni sangat tegas..aku pernah kena jalan itik beramai2 keliling sekolah..malu weh..ingat senang ka nak jalan itik..~.~..slamat skolah pompan semua..hahahaha...teeeeeeeeeeeeeeet..



jap2..pastu ada kawan aku ni nama dia s(bukan nama sebenar) masa skolah rendah..dia pakai braces ..pastu kan kena denda ngan cikgu sains aku buat gaya beruk main gitar depan kelas pakai raket badminton..sumpah lawak..lagi satu dia ni kalau hampa nak cakap ngan dia kena pakai penapis..BERSEMBOQ taw tak setiap perkataan yang dia cakap tu..haha..-_-''..

Cerita kartun kegemaran?

sejak dua menjak dah dewasa ni..saye xlayan lah cite katun2 ni..(hidung kembang)

Lagu  yang kamu paling benci?

lagu slowwwwwwwww gile babas..tak pon lagu metal2 ngan jiwang2..(wekkkkkkkk)..well..taste lain2 kannn..satgi ada mat bunga marah aku plak xsuka lagu jiwang..lalalala..

Rakan blogger yang kamu paling suka dan kata-kata untuknya..berikan jantina berlawanan..

palingggggggg suka??xdak kot..sebab bulan sangat adil dalam memberikan kasih sayang..hahaha..cam harusss..semua disukai oleh bulan..jangan nanges2..haha..:P



kata2 untuk si dia: bila nak kawin..bila??bila??hahaha,,tetttttttttttttt..


>
>

tag

Mat rock bunga
kechik
azat yang xlazat
hassy chan
fikri si klasik..hahaha

dengan yang lain2 terbaca entry ni..;P..aku tahu ramai..hahahaha..*gelak keji

18 comments:

Cikgu Jaja™ said...

oittt... x aci...hang cover jawapan..hahahaha. dush dush!

ctk said...

wahhh..terbaik jawapan...kira lembu atas titi???hahahahaha...

Fikri said...

Haha.. tnx tag aku. tgk la nanti kalo ak rjin ak jwb la soklan yg lagi susah dari titas 2.

cik bulan said...

cikgu jaja: mana ada kaver..mana??mana??xdak tudung saji pon..:P

cik bulan said...

ctk: xpnah kira lettew..bes woooooo..hahaha

cik bulan said...

fikri: aku taw hg sangat free tahap cipan..:P..jadi silalah jwb..-.-''

hazanis said...

fuhh jawapan..gilOss Mmg kelakar...:P

sleeping_maniac90 said...

hahaha tq tag ak mocik..
adoii ak bru je wt entry y ak xkn apdet wat msa skang..
nih punce2 nk suh ak apdet lerrr nih hahahahahaha

aimie amalina said...

weeeeee
selamat menjwb
mimi pon kene gak

hehehe
cik bulaaaann ohh cik bulan
hehhehehe

Princess Fiona Bini Shrek said...

aww...
kena tag..jeng2..
t ai jawab ye yu..nak kena siapkan dua entry tag2 yg lalu~
hehe

caitt..kaber2 lak

ctk said...

hahahaha...xpernah tgk lembu atas titi..hahaha

si robot comel said...

wahhh kira lembu ea :D

Radsmil said...

ele.. mna ble nie..maklumat palsu..hi3..;P

cacamarba said...

jawapan byk cover up je.. :p

cik bulan said...

mana ada kover..kowang ni..haish..


(buat2 muka cute..)..:P

cik bulan said...

rads: mana ada palsu..betoi la ni..;D

onie said...

elehhhhh,adil bagi kasih sayang konon,hahahaha!

Aqiim said...

eceh,,
bakat lakonan tu.. :P

share