Wednesday, 26 October 2011

KENALI DIRI SAYA BERSAMA PUTERI KASIH


Segmen yang sangat simple. You all hanya perlu buat sebuah entri bertajuk “KENALI DIRI SAYA BERSAMA PUTERI KASIH” 
Masukkan Banner Segmen yang pink tu dan jawab 10 soalan di bawah ini .
1) Jika saya memegang watak karakter kartun saya ingin sekali menjadi ____arale chan..aci tak..sebab natang tu cute..hahaha___
2) Saya ingin sekali bertemu dengan _puteri dan rakan2 blogger yang lain..tapi saye pmalu..sekian..muahahaha__
3) Binatang yang paling saya takuti adalah __lipas..tapi jodoh aku makin kuat dengan dia nih..sem ni ja aku jmpak    2 ekor kat hostel aku..dem.-_______-''_
4) Saya teringin bercuti ke ___jepon dan korea..paling cikai kalo dapat pergi kutub utara pon aku bersyukur lah..hahaaha_
5) Lagu yang paling saya minati adalah __sepohon kayu..:D__dan er..er..lagu negaraku dan negeri pulau pinang..haha..comel kan aku ni..muehehehe__*sebab soklan pasni tanya pasai klo aku jadi PM..haruslah patriotik kan..pandai x..pandai x..:P*___
6) Jika saya menjadi seorang perdana menteri saya akan __mementerikan ayah saye..muahaha_(atopon semua plaja u dapat keta free sjibik..=..='_
7) Insan yang paling saya sayangi adalah __awak..teheeeee~__
8 Perkara yang paling saya benci adalah __exam, test, kuliah dan sekutu, selembu dan seangkatan dengannya_uh..dan duduk di hostel makan megi..seyes perit dowh..
9) Perkara pertama yang wajib saya lakukan setiap kali bangun tidur adalah __bukak mata_.
10 ) Tiga perkataan yang menggambarkan diri saya ______simple_____, _____comel_______, __agak sengal__peramah..weeeeeeeeee~___
Sila tag seorang rakan (lebih pun dibenarkan)

Tarikh Tutup Segmen – (30/10/11) Tepat jam 11.59 malam

>

>http://www.puterikasih.com/2011/10/segmen-kenali-diri-saya-bersama-puteri-kasih/

15 comments:

Nuriy Arisa said...

mcm best jew segmet nie...^_^soalan de best2 xD

Amirul Aqiim said...

comel? O_o

Wanie said...

hahaha..jawapan nak kena kelakar eh?ade can ni..good luck (:

Fikri said...

Haha.. tkt lipas. :P

Umie Artoqiemie said...

perghhh.. XP

bloghok said...

lak....aku kena...hahaha

Aduka said...

tag kasih dio..
hahahahahahaha..

Cik Rara said...

nak Join! tapi cena erk..

ADAM FIKRI said...

haha..lawak la cara penulisan mama..macam kolot2 sikit..nice..huhuhuhu

cik bulan said...

@aqim: jeles lettew..hahaha

@wani: xtaw la..haha..pakai bedai ja boh..:D

@fikri:ha..nganjing la nganjing..*tahan ayaq mata nak nangeh

@umie:purghhhhhhhh?.haha

cik bulan said...

@nuriy:join le..

@bloghok: haruslah kan..nk sgt org tag..wuwuwuwu

@aduka: xpahammmmmmmmmmmmmmmmmmmm..=='

cik bulan said...

@cik rara:ala..jwb je soklan tu..muehehe

@adam: taw la i mama u..xperlu lah kan nk kata cara penulisan mama kolot..=..=

*tacink~dahla mama nak g makan sireh.T.T

puteri kasih said...

thank you sudi join yer sayammm :P

bloghok said...

dah jawab dah

ctk said...

hahahah..,mementerikan ayh..terbaik~..mestilah keluarga diutamakan..bagus2 :D

share