Saturday, 29 October 2011

khas untuk wanita.(laki jangan tengok)


“CINTA SEJATI, CINTA ABADI BERKEKALAN”

aku lah ni..:P

A) Tanah – anak pertama, kelima, kesembilan.

B) Air – kedua, keenam, kesepuluh

C) Api – ketiga, ketujuh, kesebelas

D) Angin- keempat, kelapan, keduabelas

cantik an.^^

WANITA BERUNSUR TANAH

1) Merendah diri, serta hormat dan patuh, setia serta rela berkorban.

2) Tidak cerewet, tidak meninggi diri, tidak sombong dan bukan seorang pemarah.

3) Tenang diri, aman, dan memberi sokongan.

4) Tidak suka membantah atau membangkang.

5) Berwatak manis, lemah lembut, bersih dan sentiasa menjaga kecantikan.

wanita sukakan benda cute=fakta!

WANITA BERUNSUR AIR

1) Menghidupkan hati pasangan dan pemberi semangat.

2) Mengambil berat

3) Hatinya bersih dan boleh membahagiakan pasangan.

4) Menenangkan pasangan

5) Sangat romantis

6) Mudah menangis

hai awek..:P

WANITA BERUNSUR API

1) Cintanya sentiasa hangat dan memberahikan

2) Cergas, cepat dlm gerak geri dan tangkas menguruskan rumah tangga.

3) Penasihat yang baik

4) Pandai dan cekap mengurus rumahtangga

5) Pandai menghias diri agar kelihatan cantik selalu

6) Berwaspada selalu

kampungku dalam mimpi..haha

WANITA BERUNSUR ANGIN

1) Lemah lembut dan menenangkan

2) Pandai bermain kata dan memujuk rayu

3) Sopan santun dan berbudi pekerti mulia

4) Bijak mewujudkan suasana selesa.

5) Hati yang cepat berubah ubah

>



>
sos

psst: sape laki n baca post ni..anda mmg...mmg...hahahahaha..:P

34 comments:

EmpayarUtama said...

Alamak terbaca da :)
(buat-buat tak nampak je komen aku ni aaa)

Cikgu Jaja™ said...

jaja wanita ANGIN~ Wheuwwwww....wind wind around...fly me away dont let me back...eceh!

afzalsukasuki said...

abg berunsur comel.eh ada ke unsur comel?

::dEyb:: said...

kite API!!
:)

Ungu Violet said...

kite nomo 2..air

erkk..mudah nangis...xmo nangis2 ar...hihi

Miss Kagimoto said...

wah sy wanita berunsur angin ^w^
tp tak lemah lembut pon..hee

jom singgah :)

http://giragiraromantic.blogspot.com/2011/10/saturday-with-manga.html

Hans said...

owh macam tu :-)

----- ----- said...

memang apa....



NINJA Crew

purpl3h0lic said...

saye tanah .
tp x same ponn ??
huhuhu

izzysabki said...

saya berunsur tanah...alhmdulillah....alamak!ni utk wanita saja ke?hihi..terbaca plak:P

lieynanilaz said...

api...err..err..dok pk sama ke dengan realiti..kihkih..

ADAM FIKRI said...

ala..terbaca la..kira adam ni pondan la..sedeynye....

Akulah Pak Lan said...

Aku baca sebab ada perkataab jangan. haha

AinsHa=( said...

eden tanah tpi kenapa watak eden tak sama dlam tu hah, konpius2..

cik bulan said...

adam: baguslah sedar..:P

cik bulan said...

pak lan: ku tahu dah perangai one pack hang..hahhahahaha..;p

cik bulan said...

jgn isau..mmg xsama pon..haha..jenuh kami adik beradik dok gelak ketawa tadik..kah3

cacamarba said...

nsib baik aku komen smbil ttp mata..haha

Tea said...

Yes aku air beb.. Aku air..
Akulah Tea

sleeping_maniac90 said...

hoyeahhhh ak tanah hehehehehe

onie said...

aku tanah so aku lemah lembut,okbaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ~

ctk said...

ct anak kelima..tanah...yeahhh! sume ciri2 tu ade pda sy..hahahaa...nk perasan jugak :D

cik bulan said...

caca: hg dok wat loqlaq aih..=..+

tea:yah..awok smmgnya air.:P

sleep ngan onie: aku tgk hmpa bdua tarak sama pong..:P..kbai..yg pasti dua2 ganaih..haha

sabry oppa said...

saye nampak benda ni kat emak n adik gurlz saye... hahahahaha

Wanie said...

jangan main dengan api..cik bulan anak keberape?hehe

sis92 said...

hehe sis memang seperti angin :P

Si qusowt said...

khas tok laki xde ke?hehhee

jemput bace entry sy ye

ADAM FIKRI said...

amboi..suka dia mengata orang ea.. :-(

farah hanim said...

sye berunsue tnh
hehe ^_^
cam btol je sume

Aku Si Pujangga said...

alamak lelaki tak boley bace.. tp pujangga da baca.. haha..

.shakree. said...

opps. terbaca daa~ :D

Anak Wak Mail said...

saya yang mana ek??haha..tak tahu..;p

muhamad hanif said...

aku tak baca-aku tak baca.

Cik tikah said...

cik tikah orang tanah. saya sopan santun orgnya. hahaha..

share