Thursday, 10 November 2011

jangan kentut dimerata tempat


AMARAN:jangan ketut dimerata tempat !

INI LAWAK ATAU SEDIH ?


Tiga orang di dalam helikopter yang sedang terbang di udara.

Orang pertama menggigit sebuah epal. Dirasakan terlalu manis, ia melemparkan epal tersebut keluar.

Orang kedua menggigit jeruk, tapi kerana terlalu masam, ia pun membuangnya keluar.

Orang ketiga menggigit bom tangan dan kerana terlalu keras, ia pun melemparnya keluar.

Ketika heli mendarat, ketiga orang tersebut berjalan bersama-sama.

Mereka bertemu dengan seorang budak perempuan yang sedang menangis.

“Kenapa menangis?” tanya mereka.

“Sebiji epal jatuh dari langit, menimpa anak kucingku, dan mati, hu.hu.hu.”

Mereka pun meneruskan perjalanan dan bertemu dengan seorang budak lelaki yang sedang menangis.

“Kenapa menangis?” tanya mereka.

“Sebiji jeruk jatuh dari langit, menimpa anak arnab saya, terus mati, hu.hu.hu.”

Akhirnya mereka bertemu dengan seorang perempuan gemuk yang ketawa terbahak-bahak sambil membongkok.

“Makcik, kenapa tertawa?” tanya mereka.

“Tadi itu, saya kentut. Tiba-tiba bangunan di belakang saya terus meletup ha..ha..ha..”


>



>

16 comments:

Aiman Isa said...

masalah besar mak cik tuh.. tak sedar diri.. haha!

btw.. =.=''

spa pnya idea lawak cenggini =.=''

Aweyn said...

hahahahahah

KizZ said...

Hahah...Ceh!terkena!

Tea said...

Hebat makciktu.... Yg org tu baling bom kenapalaaaa

cacamarba said...

kuat sungguh kentut mak cik bulan ni..hee :p

Anak Wak Mail said...

hahaha...sengal je..bangga je mak cik ni..

bloghok said...

haha

onie said...

pengotoq ngat aih..jeruk tu tayik la eh?gagagaga

Fikri said...

Haha.. gila power mkcik tu kentut! :D

Lieyanna Esmeralda said...

hahahaha...

kak zmah said...

Kalau tak tahan sangat macam mana????

~~zAnAfAhMi~~ said...

kalau bab kentut, mmg lawak gila...mcm2 cerita boleh jadi.

Azmi Khan said...

mak cik tu bangga lak....
haha....

tonaH iS herE said...

hahahahaha terkentut tp tercover lak ngan bom
guling guling aku gelak da

ctk said...

hahahaha...boley plak makcik gelak ye...hahaha

sis92 said...

haha mental makcik ni :D

share