Saturday, 17 December 2011

pacik ni minum gasoline selama 42 tahun!



mai la minum..macam teh oo rasa minyak ni..err..

Seorang lelaki Cina telah meminum cecair melekit gasolin ini selama 42 tahun di bawah ilusi bahawa ia boleh melegakan kesakitan fizikal yang dialaminyaChen Dejun, 71, hidup bersendirian dalam kotej berbumbung jerami lusuh di atas bukit di bandar Shuijiang  barat daya ChinaManusia yang pendek dan kurus ini berkata beliau meminum 3 hingga 3.5 kilogram petrol setiap bulanyang  dibeli dari stesen minyak di kaki bukit.
Chen dikenali tempatan sebagai Pemahat batu . Tetapi dia juga dikenali kerana kegemarannya meminum gasolin.
posing 6pak PAK LAN..hahahaha

Beliau memulakan tabiat ini pada tahun 1969 apabila beliautiba-tiba mula batuk dan merasakan sakit di dadanyaMelihat tidak ada kemajuan selepas mencuba bermacam jenis ubat, dia telah mengambil ubat tradisional dengan meminum minyak tanah.Sejak itu, beliau menjadi ketagih akan minyak tanahKemudian beliau berpindah kepada gasolin.Chen berkata ia adalah sukar untuk mengira dengan tepat berapa banyak petrol yang dia telah telan sepanjang hidupnya, tetapi akhbar melaporkan Chen telah mengunakan kira-kira 1.5 tan gasolin dalam tempoh 42 tahun yang lalu.
ni cara2 parut nyok kunin,:P
isteri dan ketiga-tiga anak mereka cuba banyak kali untuk menghentikan ketagihan Chen terhadap gasolintetapi usaha mereka membuatkan hubungan keluarga menjadi tegangLapan tahun yang lalu Chen berpindah ke kotej untuk hidup bersendirian.


Sumber dari Honglou Hospital di Chongqing berkata kesihatan Chen sihat walaupun mempunyai tanda-tanda emphysemaChen enggan menerima pemeriksaan percuma dari hospital.
Feng Fuseorang profesor bersekutu dengan Hospital universiti berkata Chen mungkin telah lali dengan petrolJika tidak, Feng berkata, ia akan menjadi sesuatu yang mustahil bagi Chen untuk hidupFeng juga berkata gasolin hanya boleh berfungsi sebagai anestetik untuk Chen tetapi tidak boleh menyembuhkan sakit yang dihadapinya.p/s: jom minum ramai2..kah3x
>






>

18 comments:

cacamarba said...

rasany pakcik tu duk parut jagung..bkn nyuk..haha

Aqiim said...

pakcik tersebut sgt cool~
hahaha

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

dasyat pak cik ni....minum gasolin tu...

Cikya said...

Cik bulan,

lepas grad nanti, bukak farmasi jual minyak tanah lah.
orang dah tak pakai painkiller.. :P

Tea said...

kejap lg nak try.. tunggu berita harian atau utusan esok.. kot2 ada berita gempar..

Cik Hujan said...

perghhh!! gasoline tuu

hassy chan said...

wekk sdp ke rs gasolin hahahha

budakijaupendek said...

terror betuii la pak cik ni..

Pamie said...

uish pelik..

akubest501 said...

singgah sini terus folow....nice entry...

Teacher Basariah said...

sian kat dia..sib baik pakcik tu tak berubah jadi ultraman ke..transformers ke..huhu

Cikgu Jaja™ said...

xde keje ke pakcik tu.. yg pelik2 dibuatnye..haha

Ain Zulaikha said...

seramnye camnenye leh minum camtu huhu

Pejuang said...

gila naga pakcik ni... kalau time raya dia bleh menyamar jadi pelita ni... hikhihkkkhikk...

\\0//

amalina rashid said...

haha. okay, maybe gasoline drg kualiti lain kot ngn gasoline kite

fairuz said...

hai pakcik. nak berkenalan boleh? :DDD

Cik tikah said...

panjang umur dia . hehe

khairul said...

x boleh merokok kta pakcik ni

share