Monday, 19 December 2011

Punca aku nak bertunang!

assalamualaikum,,dina semua..

aku dah xleh tido malam dan aku telah menghabuskan malam2 aku dengan berangan
aigoo..ni semua salah housemate aku ah..si kecik tuh..
mana tak nye..dia tunjukkan kitorang video bawah ni..





dah tengok habis? ha..yang dah kawin jangan gatal2 nk feelin2 bertunang lagi..aku cepok dengan mangkuk tandas kang..hahaha..ni khas untuk yang masih single mingle , mude rente lagi u'olls...macam i..(kenape ayat mintak penerajang tu..haha..)..

sweeeeeeeeeet sgt..ada ka bakal laki aku nak buat sweet cam tu ek?hahahaha..mana la si calon ni..xtimbol2 lagik...hahaha...dah sampai masa nanti ada lah tu kan..^^..(ayat buat sedap hati dan ginjal)
tolonglah...nak satu..^^..ahahaha
uh..dah rumet aku xhabis2 berangan..dengan aku2 sekali terinfluence ni..kan aku ada post aku nk final dah kan..ni lah punca ..ni lah punca...-______________-''...kah3...xpe lah..at least aku dapat jugak tgk laki mesia sorg2nye yang sweet mcm laki korea..ingat dah pupus dah spesis cenggini..==''..(seriyes aku xsangke ada lagi..*mata tersembul* )

kalo ade lah tuan video ni terbaca aku punya blog (bajet aih..:p.)..i wish u selamat berkahwinnnnnn bberanakk bercucu bercicit bermicitt..(advance gila).haha..

p/s:mood feeling nak kawin..dem!..gua rock ni pon boleh goyah..kah3..habeh aaa aku xmacho dah pasni..>.<
>

>

16 comments:

cacamarba said...

cis..adakah ayat yang terkandung dlm artikel di ats sedikit sebanyak memperli aku..cis..

cacamarba said...

cis..adakah ayat yang terkandung dlm artikel di ats sedikit sebanyak memperli aku..cis..

eikieyn said...

sweeeeeet giler!!

Nana Leina said...

ceh.ingat betul2 nak tunang..hahaha..sweet la jgak video tu..

cik bulan said...

@cacamarba: pacik caca..mmg dah tujuan eden nak perli ekau..:D,.akakakaka...sedaq diri la weh..nak jadi apak dah ko tuh..:PPPPP...hahahaha

@eikieyn: akak bile agy?haha

@nana: ah..kalo eden yg tunang..eden xdenye diam2..kawin terus...hahahaha

khairul said...

ingat ka betul2

Nana Leina said...

hahaha.. baik kawen terus kan..

Tea said...

ujian yg sebenar bila sudah memiliki....

Ain Zulaikha said...

hehehe memang sweet, tapi nampak dia cam dah kenal lama je, macam bercinta da lama, sebab perempuan tu nangis .. btw mmg sweet sangat..

aiNa yaZiD said...

so suwit~!! =)

kacang said...

sweet=)

Nalisa Syahira said...

ni kalah ombak rindu punya sweeeeet , hihih .

::thexieza:: said...

Sweet gile..ahhhh!

LynN LoLa~~ said...

nape komen2 atas ni kate ingatkan betol2? bende ni tak betol eh? huhu. ce cik bulan eksplen sikit dekat lynn :(

p/s: meh laa singgah http://lolascarflet.blogspot.com. ade jual tudung2 bawal :)

iMBobo said...

die curi idea bobo laaaa hahahaha

cik bulan said...

bobo:eleh2...hg bajet hg suwit ka tu?yek2

share