Friday, 27 January 2012

Berjimba di Bukit merah..weeeeeeeeee~

salam..

25/1/2012

sejarah dalam hidup aku oioi..ada mende tacink jadi yang mematangkan hidup aku..eceeh..tp yg tacink ni entry lain nah..skrg mood hepiiiiiiiiiiii..hahaha...

so..nak dijadikan cerita..saja la kami semua ni dok buat jejak kasih ..tempat yang dituju adalah..taraaaaaaaaaaaa..bukit merah waterpark..konvoi 3 bijik reta woh..and paling bes aku naik mini cooper milik kakak tecik..muahaha..i luv u guys gurls.haha..

mmg semalam punya cerita ni masing2 pon kata panjangnya tu boleh tulih dalam diari..mcm2 benda jadi..and as part of our growing up stage..i think benda2 ni semua ada hikmah kan..^^''

lama gila xdatang sini..last aku rasa masa aku kecik2 dulu..tu pon tahun bpa tah..>.<''

entry ni entry bgamba..sapa yg ada fb sbnar aku dah tgk la kot gmba2 ni en..haha..aku xkisah a..nk jugak boh..weeeeeeeeee~

malas nk boh watermark..sapa nk hamek habaq..*eceh..*..kalo dak...jaga hmpa..nnt nek bulu idong pnjg 1 meter.

pemandangan luar sblum masuk bukit merah.ada tempat pncing ikan apa tah sblah ni..naik bot kat situ
nk pi tgk org utan kot..hahaha..aku tayah nek..tgk sarah pon cukup..hahaha..*trollface*

aku ngan si sarah ni mmg kuat gado2 manje..aww..aww..haha..lma gila xjumpak..masa nk tinggalkan dia time nak balik tu..berat rasanya aku nk melepaskan dia dari ekor mataku ketika dia berjalan menuju ke rumahnya..eceeeh..rugi a..aku tadak dah org nk bekelai..kah3x..kami dua org ni mmg xmenyempat..masuk2 ja mini cooper si kakak tecik..ah...mula dah..sapa yg start tah kalo bukan aku en..hahahaha..

seriously..aku punya mulut ni ...ehem2..soft skill bnyak sgt kot..pnjg jalan tu aku a dok cerita pling bnyak..bak kata hamnah..pot pet pot pet mulut aku ni..nk mandi pon xberenti ckp lagi..(tapi dia tipu..mana ada aku ckp pot pet pot pet..aku ckp bahasa manusia la en..hahaaha..:P )

gadis misteri berkacamata..eleh inteprame..:P..hahaha..
 depan tu tmpat org mandi la xkan masak kot..haha..
mmg suka toi tgkp gmbaq..:D

pelampung ni mahai ok..satu 20 hengget..tp klo bg balik dpt blik 10 kalo hmpa bayaq tadi utk 2 plmpung..(ok aku buat soalan math kat sini..sila teka brapakah jumlah duit tersebut..hahaha)
aku jeles okeh..ni depa pkai jurukamera sana..satu cd 50..==''..sapa nk sapot aku..lenkali aku pi nk tgkp gmbq lam ayaq gak..huwaaaaa..
haha..ada mikey mouse (bukan minnie sbb budak tu ganaih sikit..bwahahaha..kan si kasut tebai..:P)

sakit oo kna hentam ngan ayaq tu..dahla masin..hahahaha..kwn aku kata think tve..tu 'klorin'..HAHAHA

kalo dah mahai..wajib posing bnyk2..haha
   
besar bukan halangan nk nek gelongsor..oo yeah..padahal gelongsor ni skali lgkah dah sampai atas..muahaha
cendawannnn...
THE MINI COOPER GANG
Caption xleh blah..haahahaha..:P
>

>
p/s:gmbaq aku ada juta2..tapi..haha..bak kata anip..beraklah biar jgn merata2..

23 comments:

Saddila said...

bangga lettew ada gelang tu ?? hahaha

Tea said...

Bestnyee mandi manda ... Esp dgn geng minikuper hehe..

Fathiah Hamim said...

satu cd 50? murah jugak tuh!
satu cd berapa gamba?
sunway lagoon sekeping 3o hengget kot. -__-

Azhafizah[フィザ] said...

bukit merah memang awesome!nak pergi lagi!!jom~

semutsengal said...

mana ada aku kata.


LALALALALALAL, beb takkan mndi pun pakai spek ?

hassy chan said...

haha.. bjimba ye nek..
jeles la wei ngn hang..
ak pun nk berenang gak!!

naiemah_ramli said...

wah...sronoknya.. =)
msti bnyak brubah kan bukit merah ..pnah g,tp zaman skolah dlu ja=)

HARITH ISKANDAR said...

salah 1 tempat yg sy blom pernah pegi..tp yg best tgk angka 8 tuu... :)

Syufarr said...

lama dah x gi ctu..ada la setahun.hehehhehe

hazanis said...

wahh bestnya..bukit merah tu penang kan??:)

-Incek Fik- said...

Serius gambar paling atas tu cantik..
cantik pemandangan dia hehee.. Subhanallah! ^^


Yang lebih kat bawah ni Cik Bulan tempek kecantikan anak dara main air jer hahaaa..

onie said...

wei,aku lagi tak sampai lagi tang tu,sadis oh!

cik bulan said...

@sadilla: aik..jeles?nk pggilkan abg A ke?hahaha

@tea: syg aku xbwak teh nk minum..msti lg sdp..;p

@fa: bnyak keping jugak lah..oo..seyes sunway cas mcm tu..aigoo''

@azhafizah:jom2..=')

cik bulan said...

@semut: haha..beb..klo xpkai mana nk nmpak dunia ni..hahaha

@hassy:hg tayah..satgi tenggelam..haha

@naiemah:tadak la brubah bnyak mana sgt pon..>.<''

@harith:xpa..lenkali pi nah..haha..angka 8 tu pon sronok ka..aigee..haha

@syufar:untunglah stahun..aku ni last pegi dajah 4 kot..hahaha

@hazanis: dak eh..perak la syg.

@incik fik:haha..satgi kalo boh semua gmba pmndgn kang blog ni pon jadi pmndgn gak..hahahaha..nnt next post nak letak pmndgn semua..aci?haha

@onie:rugi a hg bljaq kat utara lama sini xmai agy..:P

syahirooAhmad said...

siyes jelesh!! kbai.. erkk best laaaaaaaaaaaaaaaa.. selalu nampak tepi highway je tu.

anis aniesa said...

wah seronok !!! :D

syafiqakarim said...

mana ole ole? -.-

cik bulan said...

@syahiroo:haha.pdan muka ang..pi jela tgk ja pasepa.:P

@anis: yeyeyeye..*eksaited skali.*

@syafiqa: ape?kole?ade je..meh umah..hahaha

Teenager Housemaid said...

whoaa bestnye!

p/s: awak, amik medic eh? insyaALlah klu ada jodoh utk brtemu..:)

Teenager Housemaid said...

terima kasih awak..:')

♥e'in♥ said...

bestnye! bape ek harga masuk?

Original CikTeddy said...

ui,sonoknya!

CTK said...

wahhhh....syoknyer amek gamba dlm air....jelessssssss!

share