Sunday, 29 January 2012

bukit merah.lagik.haha

salam..
haaaaaaaai..*lambai2 ala2 retis*

ok..banyak tanya harga sekarang nak masuk bukit merah waterpark tu bape..nampak sangat korang lebih hapdate korea kan .*ttba emo..yelah..dalam malaysia seniri pon tataw tapi kalo cerita baru macam the moon embracing the sun ke city hunter ke beethoven virus je semua kau tahu kaan.#eeh..hahaha..

Aku kalo xpegi ni pon aku tataw aaa..haha..harga nya adalah jeng jeng jeng..RM29 hengget untuk dewasa..walawpon kami semua ni kebanyakkannya nampak retarded..tapi well..dah org nk anggap kita ni dewasa kan..so..hamek jela award tu..*libas rambut

Jangan xtahu..dengan berbekalkan harga 29 ringgit ni lah pemangkin kami nak naik benda merapu2 contoh macam boomerang tu..bile tanak naik je or penat or nmpak scary..mesti aku akan cakap camni..oioi..duit tiket tu dah boleh topap 3 kali tahu xpon makan untuk 3 hari..dan dan je semua semangat..haha..

And ada servis lukis2 muka potret kat situ..very nice woh..satu kepala 13 hengget kot..kawan aku ada buat..she ask the person to draw her mom n her dad punye picture..sgt cantik+lawa sgt..:')..

and what..haruslah xhabis lagi mood bukit merah ni..haha..well ingat nk karang pasal my purse yg melarikan diri tpp mcm buat spoil mood bahagia..so..tayah cerita..:P..wahahaha..btw thanks ya uncle-donno-the-name .hope banyak lagi org mcm u..but please call me awal sikit..(satgi buat ayat lelebih tercerita plak nnt..huhu)

henpon basah pon xkisah..redah ja bwk masuk air ye..tgkp gmbo ni..hahaha

ololo..cute en..haha
ingat xnk buat dah entry..tp cuti kan..u know the feeling..bored n u'll eat like all the time..demmit..lemak berkepul2..but my friend once said..the biggest lie ever is I'll start my diet tomorrow,.so ..aku tanak la tipu kan..aku nk buat slogan baru I'll start collecting my source of heat tomorrow..oh..how sweet my-fat-to-be..ololo..

tengok pic atas ni buat aku teringat this 2 lil kids..sangat nakal..dia nampak kami dari jauh dok berkayuh2 ala2 tenuk dalam air ni..dia dah buat mata keji dengan abang dia..sampai ja kitorg sebelah depa..ha..hamek kau..kena tembak ngan pistol ayaq depa..eleh..aku pon ada la..aku ada botoi ayaq kot..tp dalam beg..kalo x mmg aku membotoikan kepala depa 2 ekoq tu..grrr...

dan..aku nak nasihatkan kepada remaja remaji macam aku yang dah lama tak pergi mandi tempat public macam ni..kamu semua haruslah kuat mental dan fizikal ya..aku tak kisah la yang terbukak sana sini yg perempuan tu..sebab its bearable lah kan..tapi aku tak tahan tgk yang laki ni..euwwwwwwwwwww..haha..

benda paling geli dalam dunia..aku rasa kalo selisih ngan puak2 ni aku tutup mata kot..geli baq ang..dahla pkai short (which is veryyy short) pastu xpkai baju..dapat pulak yang stail berbulu cam bangla tu..boleh bayang dak aku rasa nk terkeluaq roti gardenia perisa cokelat yang aku baham pagi tadi..at least pegila spa buat treatment rebonding ka, buat dendan sikit ka..hahaha..cam hampeh..

*halkum aku geli*
>

>

15 comments:

hassy chan said...

jom la sme2 kumpul lemak hahaha

syafiqakarim said...

hahah sebab tu xsuka mandi tmpt cm tu.takot mata ni liar,mulut ni sumpah seranah.haha

Original CikTeddy said...

haih,cik ttup mata kalo cmtu.haha

semutsengal said...

orang ada dslr lagik...!

Nurul Iman Rosman said...

tak penah pegi sane. hmm

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedihhnya yui xpernh masuk bukit merah..waa..

cacamarba said...

sakit woo tarik bulu dada..mcm kna letrik..biaq la bersimpui mcm bangla pn,yg penting keyakinan diri x luntuq..hahaha

miss keila said...

hahahah diaorg pakia short dgn bulu2 cam tu diaorg rasa sexy gila babeng..hahhahaha

Aida Omar said...

bukan nak ajak..caitt..haha

Semut Senyum said...

wa... syok je ye.... jeles! jeles!~ ehhehehe =)

cik bulan said...

@hassy:aku nmp[k kat gmba tu..gigih sggh nk tunjuk ko kumpul lemak kan.nk bg aku jeles lettew.haha

@ika:xde la sumpah.tp aku punya badan otomatik menggelikan dirinya sendiri.hahaha...

@cik teddy:aah..beli gogel siap2..hahaha

cik bulan said...

@anip: ko mmg kan.jeles.:P..haha

@nurul iman..ololo..meh2 kite pegi meh..*kluarkan lubang hidung

@yui: ajak mak pi esok..:P..haha

@caca:hg ni bagi aku imagine lelebih pa..baru ja nak hilangkan trauma..hahahaha

cik bulan said...

@miss keila:aik..mana u tahu..(muka musykil..haaaaaa.haaaaaaaa..tatahu..tudia..haaaaaaaaaa haaaaaaaaaa)

@aida:la..kan dah ajak.tp aida yg cakap ada pertandingan korek pusat sampai bersih..:/..sbb tu taleh ikut.kan.haha

@semut: ehm..ekau punye kes susah..tayah pegi la..nnt lemas..haha..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

pegi x ajk an? kfine ;p

CTK said...

waaaa...teringin nk pegi sne laaaa :)

share