Thursday, 9 February 2012

Cinta sampai ke syurga-part 4-



part 3

GILA AYAM PUNYA JANTAN..bayangkan lah kad-kad semua dah edar.malu weh malu..menangis tak berlagu sofia tuh. Tapi kejam gila laki ni sebab pada tarikh-sepatutnya- perkahwinan mereka berdua laki tu kawin dengan perempuan lain dan kawan aku si sofia ni menangis macam nak mati. Luluh hati dia.

Dengan pandangan orang sekeliling kat dia. Kau ni laki jenis ape ha?? Eee geram tahu aku tengok muka kau atas pelamin boleh senyum walhal ex-bakal-wife kau menangis macam nak mati... Kau memang tak de hati perut. Kalaulah ada lesung batu depan tu aku dah lanyak2 muka si Izu ni..Kawinlah kau dengan bos kau yang tua kerepot tu....huh....thats why waktu pergi kenduri diowang ni aku memang pegi jap je.Nasiblah kau kawan aku jugak..tapi aku memang dah hilang respect kat kau ..bernanah aku tengok..jilake tol..

Penuh perasaan kan. Kisah betul.haruslah aku emo..:’(

Putus tunang tu tak salah  masa bulan puasa..

So..bila ja raya berjalan-jalan rumah sanak saudara..

‘’uh..ni ka yang nak menikah tu’’
‘’tahniah la nak kawin dah’’
‘’nanti hang dapat cucu la noh pak mat’’

Sofia hanya mampu tersenyum.. setiap bait kata tu menghiris hatinya sampaiiii ke lubuk hatinya yang paling dalam. Berdarah hatinya umpama seorang pesakit haemophilia (dimana darah tidak mampu mengeras ataupon dalam bahasa jawanya clot...).

Sebanyak mana pengunjung ke rumahnya di hari raya tersebut sebanyak itulah jua air matanya tumpah..
Sampaikan giliran aku datang pada waktu itu. Ah sumpah aku tidak tahu lagi pada saat dan ketika itu..ibuku mula mengajak bersembang . 

Tetiba terkeluar soal kawin. Yang tadinya aku galak bersembang dengan sofia.. aku lihat dia mula berkelakuan pelik. Senyumnya menjadi tawar. Udah..aku tahu ada sesuatu yang tidak kena. Aku menarik kainnya sedikit . Dia tetap menunduk. Aku terasa satu cecair panas menerjah permukaan tanganku yang tadinya berada di atas paha Sofia.makin lebat. Sofia menunduk tanpa kata terus menuju ke belakang. Aku membontotinya..

‘’sudahlah sofia..hodoh aku tengok kau nangis ni..macam tenuk..ee..meleleh-leleh..hahha’’

Sofia tergelak jua dalam tangisannya itu..’’haha kau ni ani..’’..masih sedu sedan kedengaran..

‘’dahla..jangan difikirkan sangat. Mungkin bukan jodoh kau’’ tapi dalam hati kecil aku ni aku kutuk kemain lagi si jongang botak hitam bangang $#^$%&^%*%&$^&$*$%*^%$* ..nanti kalau aku suarakan kegeraman aku kang lagi lebat cendol-cendol si sofia ni keluar. Tak sanggup aaa aku nak tengok dah ..hahaha...dari putih sahaja mungkin akan ada pelbagai variasi warna.

aku tak sanggup nak melihat itu terjadi..hahaha

***
Tapi..bersikap rasional. Bukan semua laki sebegitu . Jangan ditanya kenapa aku susah membuka pintu hatiku jika perkara sebegini berlaku terlampau dekat dengan kamu..trust me.its hard.:..harder than tahan kentut .seriyesly..haha..

***

‘’weh Ani..kau buat ape..tolong la aku pakaikan mahkota ni..berangan pulak dia kat celah tu.Jumpa tak. Ada kat bawah plastic hitam tu.’’

‘’chet..selamat kau ratu sehari kalao tak aku luku kepale kau.Ngade taik kude..haha’’

Selamat lamunan aku disekat si Ju-on ni..grr..air mata dah bergenang. .siot jak..baru nak feeling.

‘’ok..cantik sangat kau Ju’’..seriously aku terpana..budak ni pon macam aku ha..simple..takde la pernah make up macam ni..lawa seyh..

Tetiba mak andam tu datang lepas betulkan kain kurung dia..dahla muka macam hulk Hogan.takut aku..huhuhu

‘’ni ke pengapitnya?’’ tangannya memegang bahu aku.

‘’yela noks..ko ingat sape.tukang cuci?’’ ju menjawab pantas

‘’meh sini’’ aku ditarik .terduduk aku atas katil tu..berleterr la plak nyah ni..kata muka aku kering la , guna bedak je? Patutlah tak berseri bla  bla bla bla ..habis muka aku ditonyoh..rasa macam nak tonyoh ja muka dia ni..sesuka hati ja conteng muka aku der..wakluuuuuuuuu

Ah..terasa keganasan aku tercalar oleh make-up pompuan ni.sumpah rasa gurly habis.

‘’HAHAHAHA’’ Ok penghinaan pertama aku dapat dari jongang (abang aku lah) ..gila la kalau bukan aku pengapit aku dah humban dia dalam gulai kawah kat belakang..jilake punye abang.harap jongang je.hahahaa...jeles lettew aku cantik (ayat penyedap hati.tapi mmg cantik pon.hahahaha..pandai mak andam tu..eceh..tadi kena paksa panggil nyah.dah cantik panggil mak andam balik..vongok kan aku ni..hahaha..

***

Oii..rasa skru nak tercabut ok mengipas..tak pe la..kawan karib sendiri..
Tak pe la aku ada catalyst kat pengapit lelaki tu..hensem baq ang!..
Ok..aku normal.masih suka laki..hahahaha..baguslah ..

Adess..perut aku ni..menyucuk2..oh lupa..harini hari ke-2 aku peyed.. alahai..janganla senggugut depan ni..tolong la..

Tumbuk perut ni..aku tumbuk 3 kali..petua jongang cakap.tak mo bagi senggugut mengganas.kenapa aku ikut pon tataw.macamlah jongang ade rahim[?] hahaha..

Saat terdesak..benda vongok pon aku ikut..angkat-angkat anak mata..pergh mamat tu gelakkan aku..hai pengapit laki.kang aku sumpit kau kang..getus aku dalam hati..aish...(mulut senget)

 >




>
pastu aku xjmpak dah laki tu pastu habis.kah3...eh.bkn aku kata bkn aku ke kan.eh.KOT.hahahaha.:p

10 comments:

cacamarba said...

xpe sofia..abang ada lg.. :) hahahahahahaha

hassy chan said...

cis x guna punye jantan..
kalo xnk npe rncg nk kawen.. da la kawen ngn bos dia.. perghhh

Cikgu Jaja™ said...

vongok jugek la..hahahaha

Aida Omar said...

citer cik bulan berterabur oii..haha. tapi nasib baik wa sayang lu wa baca sampai habis.. lu jadi pengapit eh bulan? bila lagi..selalu pengapit nie tak lama.. bau nasi minyak la lepas nie. lalalala~

cik bulan said...

@caca: woi bini hang tengah mengandung woi..=..=..ish2..*baling selipar jepun..:P

@hassy: jantan ... =/

@cikgu jaja: afe yg vongok.haha..fatut cuve jugak cegu//berkesan.=D

@Aida:baca dak part sebelum.hahaha..baru taw jalan cerita.kah3..dah2 jgn wish pepelik la hmpa ni.=.='

senyumSOYA said...

adei..poning jap..tapi bace smpy abes gakl....heheheh~

anamizu kaito said...

adeh cissssskek sgguh..ce bg hepy ending sket..baru tgkap leleh guwa bace..kehkehkeh =P






luv,
cik ana

cik bulan said...

cik ana: sapa kata dah habis>?hahahaha..ada lagi kot..saja nak wat seprais..:P

alif haris said...

hahaha ko pndai2 je kan bahasa jawanya clot .. kahkah ;D

CTK said...

hahahaha....marah pulak kt mak andam tu...hahahaha

share