Thursday, 16 February 2012

vanila cokelat

Assalamualaikum semua.

dipagi yang indah lagi damai yang tah hari keberapa aku xtido malam dan diberi gelaran si panda oleh kawan2 twitterjaya aku..maka aku dengan ini dengan mood jiwang kemanisan vanila cekelat semalam..maka aku gigihkan tangan ini menulis.

amir and zara ni both are greatt .muahaha..dia punya jalan cerita dia tu xkisah lah kan. Most of us pon tahu yang benda cinta2 ni dok pusing2 tang tu jugak.teheeee~.. so..as peminat teeeet lah kan aku suka mimik muka depa 2 orang tu..walawei.maneh..haha..sampaikan abang aku naik menyampah.heh.menyampah pon layan dengan aku jugak sekali.haha.biasa la sengih sensorang..apaaa daaa..xdak feeling ah abg aku ni..tp aku rasa mcm nampak jugak muka dia kemut-kemut tahan senyum. cis.. saja nak nganjing aku orang tua tu.heh.
when me saw u..<3 <3..hehe
ditujukan kepada u-know-who ;p

uh uh uh ..dan lagi satu,,sapa rasa menyesal kat kolej ka rumah sewa yang tak dak tibi ka. jangan risau.sila daftar tuiter.anda bakal menemui pengulas2 yang tak bertauliah dari segala pelusuk duniawi ni.. lengkap lagi taw..setiap dialog yg suwit pasti kena tuit punye. dan aku lah salah seorang ni.hahaha..

dem! minggu depan aku dah balik kolej->xdak tibi-> xdak amir -> stress (ok xdak kaitan)

jangan ingat pompuan ja dok angau.-.-'..aku baca tuit budak2 laki pon kemain nak kawin ngan zara la jatuh hati la apa la..mula la dok bawak keluar ayat jiwang2 berbunga2 unta mereka itu,kan,hahaaha...

and btw:

haha..aku selalu ja blush.tambah2 klo ngan…hahahaha..
kwn2 aku sgt nakal.sapa yg xkan blush.hahaha..
hi awak



^^^^ fakta tentang ehem2 (tunjuk diri sendiri)
elele..belajaq dulu biaq habeh hg ni pon..xmenyempat..sbb great sgt cintaku hanya untukmu yang halal bagiku.:D..( ok ini serious-kerutkan dahi)

>

>

20 comments:

Tea said...

Aku tengok kat Tonton jer Bulan... :)

cacamarba said...

haha..aku nk menongkah arus pg ni..citer tu x bes.

cik bulan said...

@tea: kalo line ada xpa la..ni kat kolej line cam hapa lagi..xsukeee..haha..nk angkut beruk ah sekor sem depan..=.=''

@caca: la..awat nk mnongkah arus..pi reja redah laut ka?haha.:P

Nyue said...

nyue pon layan gak cite 2...ok la sweet couple..he3

Mohd Norafzal said...

ala skang kan dah boley donlod2 dik hehehe

butterfly said...

mmg syok sangat2..

sampai senyum sorang2 kan.

hahahxD

mulalah nak verangan dpt hubby mcm amir tuh..

mirmashi said...

jumpe jugakk blog yg tulis vanilla coklat besh . hak3 . be4 nie terjumpa blog yg duk kutuk vanilla coklat ja . hehe . mmg sweet pom XDD .

hassy chan said...

gatai la hang nih..
wau, aku nih great lover la kirenya hak3.. aku cept blushing mwahahaha

YOUsoF said...

Bila selalu baca entri cerita pasal ni barula aku rasa ketinggalan sebab tak ikut sangat drama ni.. hehe


Sekental mana pun jiwa seseorang, bohonglah kalau tak ada sifat jiwang.. ;D


Nice lah gif tu!

-Incek Fik- said...

lepas ni boleh buat filem lagi satu, just tambah satu lagik perasa; vanilla coklat strawberry

Cik Ca'ah said...

nnt balik u aku nak pi merempat kat umah sewa kawan aku yg ada tibi.

muahahaha

cik bulan said...

@abg afzal: haha..xfeel lah donlod2 ni..kah3..:P

cik bulan said...

@butterfly: hhaha..mmg semua berangan kot..berangan jela..haha..klo ada mcm rare sesangat.=..=

@mirmashi: okeh..welkem tu de club.kah3

cik bulan said...

@hassy: oii..hg toksah mengada.-.-'..hahaha..chet.tu untuk aku ja kot,,hahaha,,

@yousouf: hg dok planet mana wei ni?hahaha..ehem2..besa la skali skala jiwang..muahaha

@incik fik: fik..yg tu kontrobersi..xnak ah buat..dah mcm cinta 3 segi..;p

@caah: untunglah rumah kwn hg ada tibi..acecece..umah kwn aku pon ada.siaran aku xtaw ada ka dak.-.-'..hahaha

fairuz said...

boleh je tgok kat tonton.com.my ecececee promot plak aku haha

Saddila said...

utnunglah jadi pengulas tak berbayar :) haha

senyumSOYA said...

x tengok2 lagy...hahahah~ k17 xdak tv...^^

cik bulan said...

fairuz: haha..untunglah ada line

dila: perli apa budak ni.*baling hidung

senyum soya: akak ada kat kolej ka?hahahaha..rugii oooo

aisya said...

like asyik.tv kat fb.. boleh tgk.. hehe

CTK said...

disebabkan kt umah sewa xde tv, terpkse tgk kt restoran..tu pon episod last je..hahaha

share