Tuesday, 6 March 2012

tahniah wak

salam..

happy day kowt harini.yela at least ade lah kot stuff aku nk tulis sini..eh..

cerita dia camni..(aku bukan watak utama..warning..hanya untuk bacaan kanak2 berumur 1 tahun ke atas.:/)

alunan lagu see you di IPT mengalun merdu.

watak utama=cik merah

eh..mana ni mana..cik merah berkata..mencari-cari henponnya yang tah kemana hala dia baling lempaq tah.bukan ade sape pon nak mesej.yela...siapalah aku (menyanyi)

eeh..abi teponggg..

''Assalamualaikum abah..ade ape ni?''

*zuzeng zuzengg*--->perbualan anak beranak yang tidak dapat di tulis atas urusan rasmi.eceh

oh emmmm gee oh em geee..

cik putih=aku la..

sedang sedap2 aku membancuh milo dengan bergayanya. tetiba si merah meluru masuk ke rumah dengan mukanya yang serba serbi merah.Terduduk beliau di belakang pintu..

aku dengan muka double jerk dah pelik..apekehei budak ni.nk menurun sila keluar rumah.sekian.-___-''

setelah diberitahu.muka aku plak yg merah.aceh.

p/s: awak.moga segala2nya berjalan lancar .. kami tumpang bahagia..hg langkah bendui pon kami semua tarak kisah punyee..hehe...jodoh hg nak datang dulu wei..jeles aku.hahaha..^^~





>
>

8 comments:

Bulan Syurga Firdausi said...

alhamdulillah...hehehe

semutsengal said...

tahniah awak !



KAHKAHKAHKAH

onie said...

wah,tahniah sama itu kawan nohhhh..ang bila lagi wei?haha

Aida Omar said...

Tak faham T_T mungkin aida budak bawah umur 1 tahun agaknya..haha.

Tea said...

Eh putih, ko tak jeleskan merah ker? Patut ko jeles tau..

Cikgu Jaja™ said...

zuzeng 2 tu aku tahu apa maksudnya..

alif haris said...

tahniah jgk tuk cik bulan haha *tetiba je haha

CTK said...

tahniah tahniah... jeles gak :D

share