Friday, 13 April 2012

]Hang orang ka kaldai?

Hai~
lelambai gaya artis..
urgh..terlepas hari rabu. (spptutnya nk buat wordless :/ ) bizi sangatlah kan. konon nyee lah. padahal sepanjang masa aku spend time masa berkualiti dekat dunia yang fana ni.. kakakaka..urgh,serious bosan. aaaaaah nk cuti lebih boleh? nomnomnom. aku tanak balik lah. *screaming*

=(~ uhh..hidup sebagai setudeng. sapa suka kan. suka masa ngan kwn2 lah. masa test? ada yang suka? hampa memang terbaik dari ladang. --''.. masa awal2 ni masih boleh tolerate lah. ce tgk masa habis sem. tiap2 malam megi,kopi,megi,kopi ..hahaha... ok sbb tu pointer aku asik turun xpnah naik2>? kakakaka. ok kenapa aku bangga sangat ni. gelong letewww...




choose choose
hum.. ada pendapat? haha..dia lupakan masuk equation makan,fb,tuit,blog,tidoq lebih masa,baca nobel , ehm ehm  . :OOOOOO

>

>

9 comments:

si robot comel said...

equation ni masuk exam tak?haha

Umie Artoqiemie said...

setudeng ? samo eh.

tambah tweet2 lagi baru complete

alif haris said...

seb bek aku tahu apa itu enjoy haha

cik bulan said...

@robot: masuk aaa.. aku kan prof baru ko. lupe? :@

@umie: haha.. ye ye tp ko xde lah tuit macm nak gilossss mcm sorg budak yang nama blog dia perpangkalkan alam swasta ni :O

@alif: hg pi gugel translate kan tadi? mcmmmmmlah aku tataw an an an :P

vampire's lovex said...

emmm emmmm....


hahahhaa

cacamarba said...

haha..hang enjoy la waktu belajaq ni.nnti abis belajaq,msuk keja,mampuih pikiaq..itu time br rasa..exam penin sat ja.keja penin pala sepjg ms..gud luck

cik bulan said...

@vl: ko dah kenape?

@caca: baik pacik ..*sobs sobs

fairuz said...

omnomnomnom makan lagi best haha >.<

Aida Omar said...

ala releks la.. standard la tu kalau boleh time jawab exam tu nak chat or tweet2.. haha

share