Saturday, 7 April 2012

sauna

hi peeeeeeeeeeeeeps

haha.. terkijut ke ade hapdate. aku tahu sampai ramai lah tanya aku ni hidup lagi ke tak. kuasam sangat ayat tu. dan aku berjanji nak hapdate harini. so...hi i dah update. at least lah kan...kan..

si A: eh ulan. pasepa hang tak update weh.
aku: well. aku study. subjek sem ni susah......pui..ok aku tdo bnyak.

kekoknya. sebulan kot berenti memain blog ni. haha..tapi ni semalam nak cerita kat stesen bas kajang. ya robbiiii.. surau dia dhoif nk mam...

bayangkan lah aku nk solat maghrib ni..dalam bilik yg kecik ada seketui ja kipas dinding. tu aku tak kisah. tapi kan lampu pulak xdak. gelap nih macam solat dalam gua aku rasa @~@.. pastu kalo org sikit xpa. ni kalau korang berjalan satu langkah pon memang badan kena hempap .. xtermasuk lagi bahang carbon dioksida dengan gas metana dari ketayak2 semorang. pergh..

memang, aku dapat rasakan macam ada dalam sauna. lencun beb. lencun . muka macam kena sembur air..mohon bayangkan -..-

jadi...konklusinya. nak kurus pergila dok dalam surau kajang tu.

bai~

>
>

8 comments:

Edy Fee said...

bilik ape tu mcm2 gas ade.haha tkut dengar

onie said...

aku rindu kau weiiiiii,ekekekeke......*lari tajuk*

si robot comel said...

berat bdn kau dh turun?hehe

hassy chan said...

ak nih y da sah2 kurus konpem jdi keding kah3.. adoi..
mncul pun ko!!

cik bulan said...

@edy: haha.. saja aku yg bg nama gas tu :P

@onie: hg mmg macik

@robot: mmg. aku terus lapar lpaS Kluar dari surau tu. padahal sblum tu baru ja makan. kalori terbakar dengan lajunya weh.:/

cacamarba said...

tu kira baguih la..hang patut bersyukur kirany dpt feel berkhalwat dlm gua..mcm dlm gua mksd aku..eh..hang jgn kna tgkp khalwat sudah la..hahaha

cik bulan said...

masalahnya bukan berkhalwat pon.sbbnya bukan bersendirian.. adala dalam lebih dari patpuloh org anak muda yg nak balik kampung dalam tu =.='

CTK said...

kesiannyer...kena berasak2 lg...huhuhu

share