Thursday, 12 July 2012

nikmat ?

salam. hai kabare kengkawang yang superduper henseng dan cantik...

alhamdulillah dapat mc lg dua hari. kehkehkeh. dan ubat satu bran. adei.. =='

sekarang saya akan mempersembahkan ubat-ubatan yang berguna jika anda eksiden macam saya *goyang2 inul*...

sangat untung ada kawan2 yang amek kos farmasi. kahkah. aku diberi preskripsi ubat oleh mereka. kehkeh.. tgk. luka aku xkering lagi tapi dah beli ubat parut. advance bukan? inilah namanya sediakan sambal sebelah ikan bakar. nyummmnyumm. kahkah. ok bio oil dengan mederma tu untuk parut. mederma tu dalam RM38 hengget. sebab dia mahai aku pkai kat muka dan tangan. bio oil sbb murah sikit aku pkai kat lutut. kuang2..ubat pil tu sbb urat aku terseliuh n tangan bengkak. ugh. badan penuh ubat je camni =.=


ni namanya opsite spray. 8ringit lebih xsalah ayah aku beli. ni macam dressing nk tutup luka. waterproof . so xde lah sakit kalo nk mandi atau kene air. very the best u'olls. hahaha. ni pon sebab kawan aku suggestkan. thx cikya *hugg* dan tong2 tu aku saja nk bagi dia masuk interprem. kahkah. sbb comel mungkin [?]

ok. setakat ini pengenalan ubat-ubatan. hewhew. 

p/s: sekarang solat duduk je. yang mana boleh solat dengan elok tu mohon la solat dengan sempurna. sekali kena tarik nikmat sihat nk solat nih. baru hampa rasa :')... baru dapat dugaan sikit ja ni. ^_^..Allah nk tunjuk sesuatu lah tu. setiap benda kan ada hikmahnya ^^~

cuba tengok dengan mata hati. jika dia xdak kaki boleh solat. apalah nk dibandingkan dengan eksiden sikit ni. jadi kalo korang sakit sikit2 tu toksah mengada taik kuda sangat xmau solat k. chaw :*


>
>

11 comments:

Edy Fee said...

kalau bio oil tu rsanya lmbt sgt effect dia..mlas nak pkai benda yg lambat nampak effect.jenis tak sabar.ehe

cacamarba said...

tu la..org suruh bwk motor elok2,hang p rempit.la dh jd mcm ni,mcm mana nk bt..bak kata auntie tu,saham dh jatuh maaaa..

einsyie♥♥انشراح said...

hai budak segak, take care :P

hassy chan said...

bnyk giloss subt hlg parut wawawawa..
bio oil, mederma sume ada.. hak3..
bguih3..

cik bulan said...

edy: kalo kaya boleh la beli hat cepat nk sembuh tu :/ mohon bg hadiah ke bulan. hahahaha

caca: ala pacik :(

einsyie: thx awak :') *memuah. hahahaha :P

hassy: nak buat camna. nk sembuh cepat. kena la buat camni

senyumSOYA said...

heheheh~ eksiden... ^^ macho la pasni cik ulan kite..heee~

psssttt... da dapat tau da cik bulan ni sapa.. heheheh, usha punya usha..akhirnya jelas bermula ngn M kan3? hehehhehe

E'in said...

laaa.. mcm mane je leh eksiden?

Radsmil said...

haaaa.. baru aq tau.. eksiden kat mana.. aq doakan koe cepat sihat bulan... amin...:)

Bulan Syurga Firdausi said...

beruntungnya kita yg lebih sempurna ni kan..Allahuakbar..adakah da cukup syukur ni...

alif haris said...

kabare. sejak bile kau belaja jawa ni?

err kau nk aku jadi jururawat kau ?

amranaiman said...

renung2kan dan selamat beramal... jom solat.. :)

share