Saturday, 4 August 2012

dinodai gagak

salam

suasana langit cerah. burung2 gagak berkicauan. kuajaq gila burung gagak tu. serious aku rasa dia ada belajaq bahasa melayu. tobat weiii. xcaya tanya cici. ( hamboi eksatiednya aku nk cerita. mukadimahnya sikit bebeno. kahkah bila baca balik aku pon rasa gopoh sangat. yela org bizi kan sekarang . taip pon kena gopoh. xgitu? :P )

masa kami parking moto di tempat biasa sebelum masuk keje. aku sengaja mengumpat dua ekor burung gagak yang bertenggek di atas pagar besi tu. ''hekeleeeeeeeeh wei apedehal la burung tu tengok kita semacam'' serious wei. kerlingan matanya menggamit jiwa. ha camtu.

selepas itu. aku pon mengutuk apa tah pasal burung gagak tu. atok aku kata kalo kita buat jahat tak baik dikenang [?] haha. tapi tak kisahlah. sebab gagak tu dah balas dendam pon kat aku. serious terasa ternoda.

selepas aku mengutuk gagak tersebut. aku dengan bergayanya ingin membuka helmet. wah terasa seperti kepala ku dapat bernafas semula. biasalah helmet kecik. sempit mak nok kepala denn..sebelum sempat aku mengelengkan kepala ke kiri dan ke kanan seperti dalam iklan syampuu tuh. sekor burung gagak telah datang dengan lajunya menerpa dan melanggar sanggul aku. kuajaq gilaaaa!!!!!!!!!!

ah meremang bulu tengkuk aku. masih terasa lagi daya hentaman burung gagak tu kat kepala aku. ciskek betei. pandai pulak dia serang masa aku bukak helmet. time aku  pkai helmet xmau plak. tingin nk cium kepala aku letew. serious terasa nk free hair tukaq pakai surat khabar pon aku rela. geli baq anggg.sepanjang hari aku bekerja. teringat aku akan gagak itu. (ayat espeiyem)

fakta dilanggar gagak tu xdelah apa sangat. tapi bila aku fikirkan tempat begelumangnya badan dan kaki si gagak tu serius rasa loya. macam nk rendam kepala dengan tudung tu dalam dynamo dan mr muscle patpuluh hari! hamboi trauma teruk sangat ni. kalo nak hantar pon silalah hntar aku kat tanjung durian. sebab aku tak berapa gemar makan rambutan. hiks.

sejak dari haritu. aku anti gagak. siap kau. aku memang kalau jumpak kau balik tingin nk bukak kat bazar ramadhan menu baru. GALEK namanya. (gagak golek) kan sedap dan lazat tu. haha *.*
ya. ini aku. bertukar profesyen pemburu gagak pulak ye. blearghh..
p/s: saya sedang menerima tempahan galek. mohon pm saya untuk maklumat lanjut. LOL.


>
>

8 comments:

hassy chan said...

nk galek satu.. nk bg kucing mkan wawawawa

Cik Ca'ah said...

hahahaa,tu la. bulan posa ni tak baik ngutuk,hatta burung gagak skalipun.


wey,galek tu apa? haha

Muhammad Syahrul Firdaus said...

mmm galk tu ape..?heee

anna_nana said...

miaahahhaha..
kesian hg cikmulan~
tu laa.. sapa suh ngumpat gagak tuh sgt.. err.. galek tuh sedap tak? kalo agak2 sedap, nak order gak. nak bagi kambing jiran nie makan. =P

cacamarba said...

kahkah..singapura dilanggar todak,hang dilanggaq gagak..kahkah

alif haris said...

aku pon bercita2 nk buat galek doe.. hari tu aku parkir kete kt bwh pokok kt klang. sekali balik kete penuh taik burung. demmit. kete aku bukan jamban wey!

akem said...

tudia la hang mengumpat time bulan posa.
gagak pun marah.
hahahaha

anna_nana said...

memandangkan kecik xdapek nak tempek kata2 kat shoutbox, maka cakap kat sini la ea.. ye ah! gua la nie.. adoi2.. ><

share