Thursday, 23 August 2012

Selamat hari raya!

assalamualaikum orang kampung sekalian.

hahaha. sibuk sangat kot sampai lupa nak wish dan update blog tersayang ku ini, dahla balik kampung kalut. sana biasa lah xdaknya aku nak online2 bagai ni. *terbatuk2 ayu*------> bajet konon2 perempuan melayu terakhirlah konon tak online. jauh dari arus permodenan. konon nye lah konon.

walaupun tak de internet, jangan harap aku nak mendiamkan media sosial ni sunyi tanpa aku. hahaha. sapa ada twitter aku angkat ketayap sikit wa nk tengok. hahaha. so. sesiapa jadi follower den tu dah tahu lah sehari wa menyepam banyak mana. harhar. tapi masa raya tu maha banyak jugaklah tweet tapi tak kena limit pulak. agaknya aku dah kebal kot? ataupun tweeter bagi bonus kepada penuit? mana lah taww kan. harharhar.

*hodohnye kau gelak camtu bulan *

jadi. walaupun dah masuk raya ke lima ni . aku nak wish jugop lah selamat hari raya, maaf zahir batin lah sepanjang perkenalan kita, yang mana kenal kat alam maya mahupun tak maya, haha. sayang u'olls very the muchies. aww. haha

terimalah pantun dari saya (sila baca kopipes) . kopipes mcj kawan ambe. cun kan. bwahaha.

Indah tutur kadang mengata,
Cantik bahasa kadang brpura, 
Gurau senda kadang trluka, 
Gerak laku kadang mengada, 
Janji manis kadang trlupa
Detik hati kadang prasangka, 
Salah & silap kelemahan manusia, 
Ampun & maaf kini dipinta, 
Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin..

ikhlas dari cik bulan sekeluarga . nak buat dan suami sekeluarga xdak lagi. hewhew. :P


comel macam aku kan. ye ramai dah cakap. haha :P
p/s: lpas balik kampung ni banyak pulak detim dengan kengkawan. harapnya duit pon detim masuk poket sekali ye. muahaha. ni yang kena prektis kembung2 pipi depan macik2 . konon-konon nye lah mude rente kekanak sekolah lagi hendaknya. hahaha. eh awak yang baca blog saye ni, mana duit rayanya? ingat free? :P

p/s/s: pemberian duit raya boleh disalurkan ke akaun yg tertera....haha

>
>

7 comments:

cacamarba said...

selamat hari raya..maaf zahir batin..

syafiqakarim said...

duit raya mana

syafiqakarim said...

duit raya mana

hassy chan said...

selamat hri raya...
duet raya mane??
ingt free ke bca sini... MUAHAHAHAHAHAHA...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

eh raya lagi ke? :P

cik bulan said...

caca,ika,hassy: selamat hari raya jugaaaaaaaaak ^^

zuan: hoi raya ada tigapoloh hari ok. hahaha. sbb tu post ni pon kna tigapoloh hari *berharapdapatduitraya*

cik bulan said...

caca,ika,hassy: selamat hari raya jugaaaaaaaaak ^^

zuan: hoi raya ada tigapoloh hari ok. hahaha. sbb tu post ni pon kna tigapoloh hari *berharapdapatduitraya*

share