Monday, 3 September 2012

gamba raya dia hey, gamba diaaa

Assalamualaikum..

hello peeps. aherher.

wah berdebu nyeeee blog ini. abang sayang xmo bg hadiah bulanan. aku dah takdak mood nak hapdate :/ . dari aku biarkan tikus2 berkeliaran di sini. baiklah kiranya aku memasukkan 2juta gambar aku semasa berhari raya di sini. dan gambar tu telah ditapis menjadi aku pon tataw banyak mana. dan padan muka sapa yang ada gambarnya dalam kamera aku. masak korang aku buat model dalam blog ni. aherher. boleh macamtu? tak boleh pon aku tak kisah munya. hahaha. kbai

buntu aku dibuatnya. sebab gamba banyak sangat dan aku tataw nak mula dari mana. aherher. aku rasa mulakan dengan gamba potoshoot tetiba sebab dok tunggu keta lagi satu mai nak pi rombongan meminang memakan.

saya budak baru belajar :')



rakan sekerja hang-out raya kelima. haha. org len sebuk g open house kami g main bowling. sangat hipster. haha. dan kami terkejut jugaklah, ingatkan raya2 ni kat bj takdela org. penuh beb. Sampaikan parking pon atas2 dah. penuh. ==''


mee sizzling. raya ke6 punya rumah fes. sedap wei. sabit ni umah fes. kalo umah last aku tambah namkali. :/


umah nah. paling menggila sini
haha. seems retarded kan diowang ni. kahkah. retarded2 pon semua aku sayang (╭ ̄3 ̄)╭♡ xoxo
sebab xnak identiti terbocor. maka gmba ada muka aku xleh masuk sini :/ hahaha.


haha. hitam tu bukan apa. adik kwn aku xpkai tudung. punya dia senget tapi masuk frame jugak.
 ahakz nasib kau la adik masuk blog akhak camni. lalala :P

rasanya cukup2 lah gamba ni. dengan line internet aku yg maha tak kaya connectionnya. walaupon eksaited nk buat entry ni, line yg siput boleh menjejaskan suasana tahu. seumpama macam nak boh pearl dalam cool blog tapi takut mahai. nampak permainan dia di situ? nampak?

rasanya tak lambaaaaaaaaaaaaat kot mood raya aku ni? aherher. sapa2 nak buat open house lagi? aku nak tambah lemak sebelum aku mengurus bila balik kolej. bajet lah azam nak g joging tetiap minggu. ahahaha. choi.

kbai ^^



>
>

13 comments:

Crew Fathi said...

Meriah2... ^_^ Selamat hari raya wa ucapkan..

Hnahdy said...

cantik gambar atas tu

Mia Liana said...

sweetnya...

selamat hari raya ya...

Cik PensiL said...

rumah kita buat mee sizzling jugak masa raya ritu. :D

Cik Caah said...

amboi,secret sgt muka dia tuuuu. hahahha

Harith Iskandar said...

bestnya dpt makan...mmg meriah :)

cik bulan said...

caah: haruslah wei. hahaha *pemalu* :P

Saddila said...

nak gambaaaaaaaaaaaaaaa lagi :(

cik bulan said...

dilang: haha nk gmba lagi? haha ke nak gmba akhak woih. wkwkwkwk

popcorn said...

meriahnya korang..haha

hassy chan said...

open house umah aku da xd da wei... hahahahah..

Alif Haris said...

selamat hari raya..
raya haji.. :)

shedameor said...

accewaahhh, beraya sakan gituuu :)

share