Friday, 15 February 2013

photoshoot di bot garden

hai semua. lama sangat dah rasa nya aku tak publish karya2 aku ni? haha karya lah sangat. ya dulu kalau nak tahu aku nak buat photoblog sebenarnya. dan entry awal2 aku dulu smua berkenaan gambar yang aku tangkap. sebab guna kamera fon saja dulu gambar tu semua elok cuma macam kain buruk sikit. bahaha. ni ada rezeki sikit boleh lah tangkap gambar cantik2 sikit. ye tak? :')

 ''Kalau saja kau tahu sakitnya menahan rindu , pasti kau tak biar aku sendiri termanggu menunggu. titik''

pergh. dua kali pandang macam cover buku novel pulak. hiks. 


''Dari unggunan api, campakkan aku disitu, biar aku membakar jasad, nyawaku rindu, rindu sama sesiapa yang pergi dahulu''

satu-satunya gambar yang aku tak edit satu benda pun. hanya tambah watermark. soft sangat :')


gambar ini? beliau berkata sendiri :)
sebenarnya banyak sahaja gambar kwn2 yang aku shoot. tapi biarlah menjaga kemuslimahan kawan-kawan aku ye tak. korang aku kasi tatap gambar panorama sudah :P

p/s: nak khidmat pelanggan? tinggal saja di ruangan komen. :O  haha. bajet bulan bajet *lempang*
p/s/s: nak gambar yang lebih puas hati . tekan la kasi besaq. lolololo.
p/s/s/s: kualiti gmbaq kiok sikit sbb aku resize nk mudah upload. aherher. dah balik kolej line xheaven. :( . nnt lah aku upload kat flickr ok?
kepada zamimah: booooooooo xdak muka org kan? keciwa letew. kahkah. nk nganjing p tanam jagung sana.xdak reja. heh. harap ja 188cm . lolnya lollnya

>
>

10 comments:

Cikgu Jaja™ said...

bunga tu kak jaja ada nampak kt taman apa ntah ms joging kat jitra..apa nama taman tu..yg ada angsa besaq tu..haihh

cik bulan said...

oh taman tu ka. bukn la kak jaja. hat ni ada kat penang jeeeeeee. haha xmampu nk pi joh2.

C.T.K said...

mmg lawa giler gambar tu...pandai kamu berphotoshot :D

Harith Iskandar said...

lawa gamabr...mntak satu bleh?

Miss Xyz said...

yay, post baru! haritu private blog eh? T^T


picture2 tu semart ;)

Dang Kahla said...

aku tahu betapa bangangnya rasa rindu tapi aku sengaja biar kau rasa benda yang sama :P

cik bulan said...

kenapa kau membiarkan rasa bangang itu aku juga rasa?

kejamnya kamu.

ambillah hatiku. robeklah. dari aku sendiri merasa ngilunya pedihnya rindu ini!

Dang Kahla said...

kenapa kamu fikir sakit kamu sorang?aku ini bagaimana? pernah kamu tahu derita rindu yang aku tanggung?

cik bulan said...

samakah derita kamu dan derita aku?

heh

Dang Kahla said...

mungkin aku lagi teruk..kamu tak pernah ambik tahu.

heh

share