Saturday, 13 April 2013

sahabat


bila tiap kali keluar bersama,
pasang radio ja mesti lagu sahabat.
well. lagu tema kami lah secara tak rasmi

aku dok rasa lagu pelik intro ni. hampa rasa gumana?
**krikk krikkk**
k kojaq. hahaha.

apa ni? ayat mcm cokodok. lama sangat aku tak menulis. kekok
nak menulis pun banyak hati nak kena jaga.
bukan macam dulu..

aku tahu korang pon rasa yang sama.
tetambah yg lama sangat main blog. kan?

ni dah jadah. ok mulan. go home. u're drunk. (stress acteli tamau balik. kahkah)

-3 pagi 13/4 dan TAMAU BALIKKKKKKKKKKK . lajunya masa berjalan cuti midsem ni. tetiap hari keluaq pon dok rasa xpuaih. boleh tera tu? hahahaha ok.. 
jomlah mimpi dalam bahagia sendiri mungkin dapat menaikkan pipi moga menghiasi hari2 ini dengan ceritanya sendiri. kau ada dalam hatiku dan aku ada dalam hatimu. berpuisi menenangkan aku . aku mahu tahu jika kau juga begitu? :*
>
>

2 comments:

aiman said...

balik balik.. cuti dah habis..

cikya lah said...

kelepap!

tampau bulan,
dah nak final neh....

T__T

share